Vis mig dit barns højdemåler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Maja_4000

Heej piger ( og de få mænd her er &nbsp

Er ved at skrive ønskeseddel til Carolines dåb .. Og synes selvfølgelig at hun skal have en højdemåler :b

Har kigget lidt på denne  http://www.lillebi.dk/h%C3%B8jdem%C3%A5lere/h%C3%B8jdem%C3%A5lere-fra-sebra.ashx .. Synes det er smart at der er fugle med alder på .. Men den passer bare ikke rigtigt til hendes andre ting !

Så frem med et billede af jeres  Gerne også hvor den er købt og hvad den har kostet (:

- Maja (som har en sovende Caroline - første aften i 1½ måned !   )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

132319

Maja_4000 skriver:

Heej piger ( og de få mænd her er &nbsp

Er ved at skrive ønskeseddel til Carolines dåb .. Og synes selvfølgelig at hun skal have en højdemåler :b

Har kigget lidt på denne  http://www.lillebi.dk/h%C3%B8jdem%C3%A5lere/h%C3%B8jdem%C3%A5lere-fra-sebra.ashx .. Synes det er smart at der er fugle med alder på .. Men den passer bare ikke rigtigt til hendes andre ting !

Så frem med et billede af jeres  Gerne også hvor den er købt og hvad den har kostet (:

- Maja (som har en sovende Caroline - første aften i 1½ måned !   )

Den er virkelig fin 

Vi har en fra Kids Wood som ikke er ret køn 

Hjalte fik den i julegave og vi har skrevet på med en kuglepen hvor høj han var da han var 1, 1½, 2 og 3 år.

Jeg har hængt den bag døren da jeg ikke synes den er ret køn så vil også gerne finde en anden 

Anmeld

23. februar 2011

Maja_4000

MHK skriver:

Den er virkelig fin 

Vi har en fra Kids Wood som ikke er ret køn 

Hjalte fik den i julegave og vi har skrevet på med en kuglepen hvor høj han var da han var 1, 1½, 2 og 3 år.

Jeg har hængt den bag døren da jeg ikke synes den er ret køn så vil også gerne finde en anden 

Hehe .. Sådan en havde jeg , da jeg var lille  synes bare udvalget er så stort , at det er svært at finde rundt i :b

Anmeld

24. februar 2011

Maja_4000

Ikke andre der har en højdemåler ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.