Jeg elsker min lille pige, det skal der ikke herske nogen tvivl om. 
Men når det nu er sagt, så er jeg simpelthen ved at gå ud af mit gode skind over at hun er så morsyg, med meget stort M og ultra stort S! 
Jeg kan ingen steder gå, fx. ud og handle et par timer hvor hun er alene med sin far. Hun skriger i vilden sky og stopper først når jeg kommer hjem -Anstrengende!
Jeg har været til 5 måneders undersøgelse i dag. Vægten sagde 6700 gram. Dvs. at hun har taget ca. 400 gram på, på 5 uger. Lige i underkanten.
Vi blev enige om at hun skal have vælling, da barnet nægter grød
Jeg købte sutteflaske og suttehoveder der har samme form som hendes sut i dyre domme (vi har to andre slags flasker men dem vi hun ikke have) og en sød sød vælling som ikke er økologisk
(Jeg er ret sippet med at det skal det helst være.) Jeg vil bare gøre alt for at få hende til at spise lidt så hun kan få lidt gods OG ikke mindst kunne være alene med sin far.
Hun vil OVERHOVEDET ikke have det. 
Jeg er træt i mit hoved!
Jeg er alene med ungerne og af frygt for at lyde som en ravnemor, så har jeg BRUG for at komme ud og være MIG, bare en gang om måneden! På fredag er jeg inviteret til X-factor show og om en måned VIL jeg i teateret og se en venindes stykke. Det KAN jeg jo bare ikke når det eneste barnet vil have, er babs 

Hendes storebror er slet ikke sådan, han blev passet første gang uden problemer da han var 4 måneder og har altid accepteret at få andet end bryst!
Åhhh piger, kom med nogle gode råd! Jeg er træt af at være madmaskine og hængetræ!
Anmeld