Ja, Simon er også strid tit og ofte. Og vi skynder på ham..nærmest hele tiden. Heller ikke fordi vi har travlt, men han skal altid liiiige, og jeg får spat!
Lige for tiden VIL han være med til at lave sin havregrød om morgenen. Det er også fint. Men så idag f.eks., så ville han lige se Mickeys klubhus først - og vi skulle jo i tøjet og ha morgenmad og sådan. Vi siger "Du må gerne se Mickeys KLubhus, men så laver vi maden imens", og så flejner han fuldstændig, og skaber sig og han hylede faktisk indtil alt var sat på bordet og vi skulle til at spise. Han VIL nemlig også dække bordet, og i morges var han overbevist om at far havde sat A38 på bordet, og gik helt amok over det, men i virkeligheden var det ham selv der lige havde gjort det 
Nå, det var bare ét eksempel - og der er mange!!!
Han vil for det meste gerne spise. Men han siger for tiden at han ikke kan lide varm mad. Og så bliver han sur over hver aften at vi skal have varm mad. Jeg kan ikke lide varm mad, jeg kan ikke lide kartofler, jeg kan ikke lide spaghetti, jeg kan ikke lide kød, jeg kan ikke lide det der og det der og det der... Fatter ikke hvorfor han siger det hver dag, for vi siger bare "nå, så lad være med at spis det" og så æder han det alligevel.
Men samtidig er han heldigvis også sjov og sød, og udvider sit ordforråd hele tiden og tænker over ting, og siger de mærkeligste og sjoveste ting 
Små lorter alle sammen - de er sgu nok bare helt normale, irriterende, skønne møgunger hele banden

Anmeld