astma ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

de-wett

hej piger.

Er så bange for min datter har astma

Siden fødslen har hun peven/hvæst når hun trækker vejrt. Vi har været indlagt 1 døgn til obs, men der fandt de ingen ting.

Hun er nu begyndt at hoste helt vild som om der er noget der irritere hende.

Er bare så bange for der er noget galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Fru Nielsen

Tag til egen læge og få lyttet på hende....

Lyder meget som astmatisk bronkitis!

Det lider Mathias også af, og har gjort det stort set siden fødslen for 10 mdr siden.

Kram

Anmeld

23. februar 2011

de-wett

Fru Nielsen skriver:

Tag til egen læge og få lyttet på hende....

Lyder meget som astmatisk bronkitis!

Det lider Mathias også af, og har gjort det stort set siden fødslen for 10 mdr siden.

Kram

ringer til lægen i morgen tidlig.

Men liver SÅ gal hvis hun lider af det, for vi har været indlagt med det, hvor de sagde det ikke var noget !

Er bare så ked af det hvis hun har gået med det så længe og der ikke er blevet gjort noget ved det

Anmeld

23. februar 2011

Fru Nielsen

de-wett skriver:

ringer til lægen i morgen tidlig.

Men liver SÅ gal hvis hun lider af det, for vi har været indlagt med det, hvor de sagde det ikke var noget !

Er bare så ked af det hvis hun har gået med det så længe og der ikke er blevet gjort noget ved det

Kan godt forstå du bliver gal... Også fordi at astmatisk bromkitis er sku så nem at høre når de lytter på de små poder! Herhjemme kan vi selv nu kende på Mathias vejrtrækning når det er ved at dukke op, hvilket er ALT for tit.... Til at starte med gik det over og blev til lungebetændelse, men efter 4 gang med lungebetændelse bankede jeg i bordet og Mathias får nu 4 gange i døgnet astma medicin og 2 gange i døgnet noget forbyggende medicin....

Håber du får vished ved lægen imorgen...

Knus Louise 15+0

Anmeld

23. februar 2011

de-wett

Fru Nielsen skriver:

Kan godt forstå du bliver gal... Også fordi at astmatisk bromkitis er sku så nem at høre når de lytter på de små poder! Herhjemme kan vi selv nu kende på Mathias vejrtrækning når det er ved at dukke op, hvilket er ALT for tit.... Til at starte med gik det over og blev til lungebetændelse, men efter 4 gang med lungebetændelse bankede jeg i bordet og Mathias får nu 4 gange i døgnet astma medicin og 2 gange i døgnet noget forbyggende medicin....

Håber du får vished ved lægen imorgen...

Knus Louise 15+0

Det er tit når hun har været sur, hidsig, ked af det eller har grint meget Så hvæser hun når hun trækker vejrt

Altså vi har jo været indlagt som sagt, og tror jeg vil gå helt amok hvis jeg skulle ned på afdelingen igen. Tror simpelthen ikke jeg vil ku holde min mund! For hvis hun har astma så har de ikke gjort deres arbejde godt nok !

Har lige sat og læst om det og det tyder RIGTIG meget på at det er det hun har !

IHHHH JEG ER ALTSÅ GAL og ked af det lige nu  Håber i forstår

Anmeld

23. februar 2011

Fru Nielsen

de-wett skriver:

Det er tit når hun har været sur, hidsig, ked af det eller har grint meget Så hvæser hun når hun trækker vejrt

Altså vi har jo været indlagt som sagt, og tror jeg vil gå helt amok hvis jeg skulle ned på afdelingen igen. Tror simpelthen ikke jeg vil ku holde min mund! For hvis hun har astma så har de ikke gjort deres arbejde godt nok !

Har lige sat og læst om det og det tyder RIGTIG meget på at det er det hun har !

IHHHH JEG ER ALTSÅ GAL og ked af det lige nu  Håber i forstår

Forstår dig så udemærket....

Det lyde rigtig meget som Mathias når han har det.... Har lige været ved læge med ham idag fordi det er utrolig voldsomt lige for tiden.... Han er nærmest ved at brække sig når han hoster, og han lyder som en gammel fiskekutter når han trækker vejret!

Anmeld

23. februar 2011

de-wett

Fru Nielsen skriver:

Forstår dig så udemærket....

Det lyde rigtig meget som Mathias når han har det.... Har lige været ved læge med ham idag fordi det er utrolig voldsomt lige for tiden.... Han er nærmest ved at brække sig når han hoster, og han lyder som en gammel fiskekutter når han trækker vejret!

Netop . Det var faktisk et rigtig godt ors til at beskive hvordan de lyder Det gør det jo så heller ikke bedere af at caroline er blevet lidt forkølet.

Her i dag sad hu ved sin far, hvor det var som om hun hostede slim op, men slugte det igen. (desværre fik hun lidt af det galt i halsen, så hun hostede endnu mere) Har bare så ondt a min lille prinsesse.

Har de snakket om, om din søn måske vokser fra det ?

Anmeld

23. februar 2011

Fru Nielsen

de-wett skriver:

Netop . Det var faktisk et rigtig godt ors til at beskive hvordan de lyder Det gør det jo så heller ikke bedere af at caroline er blevet lidt forkølet.

Her i dag sad hu ved sin far, hvor det var som om hun hostede slim op, men slugte det igen. (desværre fik hun lidt af det galt i halsen, så hun hostede endnu mere) Har bare så ondt a min lille prinsesse.

Har de snakket om, om din søn måske vokser fra det ?

Altså lægen sagde lige idag at vi skulle regne med at han ville bøvle med det til han bliver 3-4 år gammel.....

Men ved Mathias er det mere eller mindre blevet kronisk, han kan gå en uge uden at histe men så kommer det igen, så han er 24-7 på medicin.....

Anmeld

23. februar 2011

Alberts/

lyder præsis som med albert og han har astma, smut til lægen og få lyttet til det bette pus(;

Anmeld

23. februar 2011

de-wett

ja okay PUHA syntes ikke der er noget mere tavligt end når man skal give sit barn medicin. Man ved selv hvor træls det er. MEN så længe det hjælper dem er det jo det bedste

Vi må da håbe at han vokser fra det, eller det bliver sådan at han ´kun skal have medicin engang i mellem.

Men ja. Ringer til lægen i morgen tidlig og får en akut tid. så må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.