En lille opdatering harfra - med billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Mettemus

Hej dejlige piger!

En kort opdatering herfra. Er ked af ikke at være så aktiv for tiden, håber i alle har det godt med babyer i og udenfor maven.

Knus!

https://www.baby.dk/debat/92269pi1/boern-01-aar/saa-slipper-i-ikke-laengere--billedspam.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Marco2

Hvor er det dejligt at læse at det går godt med ham. Kan godt forstå du elsker ham for han er da godt nok også lækker.

AG

Anmeld

24. februar 2011

Diana...

Åhh han er bare for lækker 

Anmeld

25. februar 2011

Multebær

Mettemus skriver:

Hej dejlige piger!

En kort opdatering herfra. Er ked af ikke at være så aktiv for tiden, håber i alle har det godt med babyer i og udenfor maven.

Knus!

https://www.baby.dk/debat/92269pi1/boern-01-aar/saa-slipper-i-ikke-laengere--billedspam.aspx

Årrrrh bedårende. Stort tillykke

Anmeld

25. februar 2011

Kats

Skønne skønne billeder - han er da for dejlig!!

Anmeld

26. februar 2011

Mettemus

Tak piwer, hvor er i søde, jeg er også meget betaget

Anmeld

26. februar 2011

Sofia

27. februar 2011

CA

Hvor er han bare cute! 

Dejligt at høre det går godt. Her undres jeg også over, at han ikke snart letter med de bevægelser. Det er virkelig sjovt at følge dem - der sker bare noget nyt hele tiden. Vi må hellere nyde det inden de begynder at lugte af sved og stjæle knallerter

Anmeld

28. februar 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Hvor er han bare cute! 

Dejligt at høre det går godt. Her undres jeg også over, at han ikke snart letter med de bevægelser. Det er virkelig sjovt at følge dem - der sker bare noget nyt hele tiden. Vi må hellere nyde det inden de begynder at lugte af sved og stjæle knallerter

Haha, ja det går mega stærkt! - Han blir 2 måneder på onsdag, den lille bandit??!!

Men jeg har en snedig plan som nok skal sørge for at "Mor er den bedste (OG ENESTE) i verden":
Han skal bo hjemme til han blir 30, jeg smørrer hans madpakke til han blir 50, han skal gå til ballet, spille på tuba, samle på mønter og servietter og så må han kun få kærester som hans mor har valgt (og ingen er selvfølgelig god nok til mors lille baby - det kalder vi ham også når han blir 30)

Anmeld

28. februar 2011

CA

åhnej!! Ikke flere af de mødre!  Håbede det var ved at være slut med den slags. Men okay, jeg har da egentlig selv overjet muligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.