Plukveer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

ulleby

Halløj Ladies

Vi var inde og blive få scannet maven igår - og kunne se tvillinge damerne trives godt

Meeeeen som jeg også sagde til overlægen jeg har for vildt mange plukveer - syntes det er lidt frustrerende. For er der ikke noget man kan gøre for at stoppe det??? Syntes næsten ikke jeg laver noget - så kan ikke se det skulle være overanstrengelse. Har for første gang oplevede at der kunne følge smreter med - 2 gange i dag.

Er der andre der også "døjer" med dem?

Hilsner fra en Didde med den MEGET hårde mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

AnneBJ

Hej Didde,

Det er nok meget forskelligt hvor mange plukveer man får. Når jeg får dem, kan jeg oftest få dem til at forsvinde ved at stoppe helt op og slappe af til de er væk... 

Min mor havde også mange, og også de sidste 3 uger før min fødsel hvor hun var dømt sengeliggende og kun måtte rejse sig for at tisse...

Hvis de gør ondt og du er er den mindste smule bekymret, ville jeg lige ringe til FG og høre deres mening... Mine gør ondt af og til, men kun indtil jeg stopper op, og de får ro til at forsvinde. Lægen sagde at det var ok, så længe smerten aftog "her og nu"...

Dejligt at "the ladies" trives!

Anmeld

23. februar 2011

ulleby

AnneBJ skriver:

Hej Didde,

Det er nok meget forskelligt hvor mange plukveer man får. Når jeg får dem, kan jeg oftest få dem til at forsvinde ved at stoppe helt op og slappe af til de er væk... 

Min mor havde også mange, og også de sidste 3 uger før min fødsel hvor hun var dømt sengeliggende og kun måtte rejse sig for at tisse...

Hvis de gør ondt og du er er den mindste smule bekymret, ville jeg lige ringe til FG og høre deres mening... Mine gør ondt af og til, men kun indtil jeg stopper op, og de får ro til at forsvinde. Lægen sagde at det var ok, så længe smerten aftog "her og nu"...

Dejligt at "the ladies" trives!

Havde først ikke anelsen om det var plukveer - så havde ikke talt de daglige  Men det bør jeg nok gøre. De er ret gode til at komme under en gå tur, eller når jeg render rundt og laver noget i hjemmet. De mærkligste er når jeg lige letter mig fra sofaen

De 2 stk jeg har haft med smerter - foregik mens jeg lå på sofaen. Smerterne var mens agtige - men tror måske ikke jeg skal ligge mere i det

Tak for dit svar

her fra

Anmeld

23. februar 2011

Tanja84

Iihhh... hvor skønt at hører de to damer har det godt og dejligt

Men sikke noget øv med plukveerne 

Kender desværre ikke til hverken gode råd eller egne erfaringer, da jeg slet ikke døjede med pluveer - i hvert fald ikke noget jeg lagde mærke til, men ville da ikke smutte uden lige at give dig en  med på vejen.

for at smerten går i sig selv igen, og du ikke skal døje med mange pluveer resten af graviditeten. 

herfra

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

ulleby skriver:

Havde først ikke anelsen om det var plukveer - så havde ikke talt de daglige  Men det bør jeg nok gøre. De er ret gode til at komme under en gå tur, eller når jeg render rundt og laver noget i hjemmet. De mærkligste er når jeg lige letter mig fra sofaen

De 2 stk jeg har haft med smerter - foregik mens jeg lå på sofaen. Smerterne var mens agtige - men tror måske ikke jeg skal ligge mere i det

Tak for dit svar

her fra

De værste plukveer jeg får for tiden er nogle gange når jeg rejser mig fra toilettet...

Anmeld

24. februar 2011

Rebecca55

ulleby skriver:

Halløj Ladies

Vi var inde og blive få scannet maven igår - og kunne se tvillinge damerne trives godt

Meeeeen som jeg også sagde til overlægen jeg har for vildt mange plukveer - syntes det er lidt frustrerende. For er der ikke noget man kan gøre for at stoppe det??? Syntes næsten ikke jeg laver noget - så kan ikke se det skulle være overanstrengelse. Har for første gang oplevede at der kunne følge smreter med - 2 gange i dag.

Er der andre der også "døjer" med dem?

Hilsner fra en Didde med den MEGET hårde mave

Jeg var også til scanning i går og fandt ud af jeg meget ofte har plukveer også hver dag( viste ikke de mærkedes sådan før lægen sagde det var plukveer). Jeg fik besked på at lægge mig til de var helt væk og slappe mere af i løbet af dagen, hvilket har hjulpet i dag. Så jeg er gået total i slowmotion nu... He he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.