jaahrrrmen... BM, du har sgu'da føsda!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

ivfmarie

tillykke dejlige tøs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Louise mortil4

ja stort tillykke her iine også håber u har haft en rigtig go dag

Anmeld

23. februar 2011

linemus

Store fødselsdagsknus og festlige møsser! Håber du har haft den bedste dag Fortæl fortæl!

Line

Anmeld

23. februar 2011

BellaT

Ja, kæmpe TILLYKKE, BM!

fra Helle...

Anmeld

24. februar 2011

birgittemarie

Ih, tusind tak kæreste damer.

Første halvdel af dagen gik jeg rundt og indstillede mig på, at jeg nu ville til at lyve mig 10 år yngre. Det er første gang, jeg sådan RIGTIG har følt, at det da var en vanvittig alder at få! Man kan da ikke blive 36! Det er kun de voksne, der bliver det.

Da husbond kom hjem fra arbejde tog vi ud at handle, mens Mormor passede små og jeg havde tilfældigvis højhælede støvler på og gik derfor rundt og klapsede på dem, samtidigt med at jeg talte i mobiltelefon med en kunde og lige pludselig følte jeg mig bare rigtigt dame-voksen. Sådan Sex & The City smart damevoksen i stedet for bare at føle mig som et aaaaaalt for gammelt barn, som jeg har gjort længe. Så NU har jeg besluttet mig til, at jeg vil være voksen og smart og klapre rundt på høje hæle og lave voksenting og dermed være en ung dame, frem for at være et uddateret barn.

36 alligevel...

Knus B

Anmeld

24. februar 2011

linemus

24. februar 2011

Muffinmus

DROP det og vær baarn igen BM, det vil klæde dig bedre tror jeg:-)

Og ja, sgu noget undeligt noget med voksne for vi føler os jo ret barnlige ofte:-)

Men stort tillykke med dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.