29+3 med tvillinge damerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Vial

Wauv, du er flot. Sikke en fin mave. Er den ikke tung efterhånden.

Jeg kan nogle gange godt savne at mærke liv derinde. Det var så hyggeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

ulleby

KaMa skriver:

Wauv, du er flot. Sikke en fin mave. Er den ikke tung efterhånden.

Jeg kan nogle gange godt savne at mærke liv derinde. Det var så hyggeligt.

Mange tak Er blevet noget glad for den mave

Jo det begynder at gå den vej - det er værst om aftnen - men ellers er kroppen bare godt øm og banket

Mærker dagligt liv - det er så fantastisk - især hvordna man også kan mærke at de er 2 forskellige damer - med hver deres dagsrymte

Anmeld

26. februar 2011

ulleby

Bavianis skriver:

Ej hvor er den fin! Dem bærer du flot!!!

Vi kiggede faktisk på hus i Ulsted - sjovt Har I selv renoveret?

Mange tak skal du have

Ja vi har så - er ved at være færdig nu - så nu skulle det gerne sælges Hvor endte i så med at købe hus?

Anmeld

26. februar 2011

ulleby

Mange tak alle i søde damer - for de søde kommentar

Anmeld

26. februar 2011

Bavianis

ulleby skriver:

Mange tak skal du have

Ja vi har så - er ved at være færdig nu - så nu skulle det gerne sælges Hvor endte i så med at købe hus?

Vi endte med at købe hus i en lille by der hedder Byrsted, mellem Nibe og Støvring.

Vi havde boet et stykke tid lidt udenfor Vester Hassing, og kunne godt lide området derude. Men så fandt vi det vi bor i nu, og var bare solgte. Og så vender vores hænder heller ikke så godt, så det er nok meget godt vi ikke købte noget der skulle renoveres... Men ud fra dine mavebilleder ser det ud som om Jeres hus bare er blevet lækkert!

Hvor vil I købe henne hvis I får solgt huset i Ulsted?

Anmeld

28. februar 2011

ulleby

Bavianis skriver:

Vi endte med at købe hus i en lille by der hedder Byrsted, mellem Nibe og Støvring.

Vi havde boet et stykke tid lidt udenfor Vester Hassing, og kunne godt lide området derude. Men så fandt vi det vi bor i nu, og var bare solgte. Og så vender vores hænder heller ikke så godt, så det er nok meget godt vi ikke købte noget der skulle renoveres... Men ud fra dine mavebilleder ser det ud som om Jeres hus bare er blevet lækkert!

Hvor vil I købe henne hvis I får solgt huset i Ulsted?

Ja hvor vi ender - kan vi ikke helt blive enig om endnu Jeg vil gerne til brønderslev - syntes det er en tilpas stor by - der har meget at byde på - især for pigerne Manden er tilhænger af at blive i kommunen så nu får vi at se hvor vi ender Meeeeeen skal jo først have solgt.

Anmeld

28. februar 2011

Bavianis

ulleby skriver:

Ja hvor vi ender - kan vi ikke helt blive enig om endnu Jeg vil gerne til brønderslev - syntes det er en tilpas stor by - der har meget at byde på - især for pigerne Manden er tilhænger af at blive i kommunen så nu får vi at se hvor vi ender Meeeeeen skal jo først have solgt.

Hehe - vi kiggede også i Brønderslev  Vi er dog endt i Rebild kommune og er også godt tilfredse.

Held og lykke - og smid da lige billeder ind af Jeres lækre hus!

Anmeld

28. februar 2011

Mother-love

ulleby skriver:

Så kunne jeg endelig igen få taget mig sammen til at dele tvillinge maven med jer

Så her er jeg som sagt 29+3

ihh såååå fin en mave altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.