Nej jeg forsøgte mig ikke med mme.
Jeg havde mælk nok... men hun tog bare ikke ret meget på. Så hver gang lå hun altid på en af de nederste kurver på trods af at hun havde vejet 3600 ved fødslen.
Ved læge mm blev der skabt lidt, hvad skal jeg kalde det … "panikstemning" omkring det og jeg blev jo nervøs. Indtil min SP på sidste besøg tror jeg det var sagde til mig at jeg skulle kigge på min datter og se at jeg havde en glad og dejlig pige som trivedes, og som var langt fremme i udviklingen. At der var nogen børn der skulle ligge lavt på kurverne for at der var noget der hed et gennemsnit, for der var mange børn der var store. SÅ faldt der en sten fra mit hjerte.
Men igennem hele hendes opvækst - indtil nu - har vi skullet putte ekstra fedtstof i alt hendes mad, haft sødmælk til hende mm for at hun ku' få noget energi. Det gør vi ikke mere nu hun er så gammel, men tror det stod på til hun var 1 1/2.
For det vægt"sjov" er jo det der "måler" deres trivsel, så længe de ikke kan kommunikere og så er det bare urovækkende når man har et barn der ikke tager så meget på. Og i dit tilfælde er det jo så "værre" når hun så også græder meget. For er det fordi hun er sulten eller er det fordi hun har ondt ...
Men øv at du ikke har så meget mælk. Kan det være en ide at få produktionen op ved hjælp af udmalkning? Ei, ved det ikke. SYnes du skal høre din SP og lytte til din mavefornemmelse for hvad du skal gøre. De er jo ikke ufejlbarlige de SP'er 
AG
Anmeld