Gynækolog i Kolding - hvad siger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

CmarianN

regalprime skriver:

Ham har jeg været inde ved og er super glad for ham!!!!! Jeg har intet negativt at sige, og her var hans sekratær/sygeplejeske med inde. Det var i Januar 2009 jeg var inde ved ham

super, tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

AnneBJ

Ham har jeg været hos, pga. uforklarlige stærke mavesmerter. Jeg fik en akuttid af egen læge, og skulle således bare møde op og vente. Tror der gik en halv time, så kom jeg til.

Jeg husker ham som værende sød og rar, jeg skulle scannes indvendigt, og var alene med ham i undersøgelsesrummet. Der var intet at sætte en finger på, og han tog sig god tid til at fortælle hvad han så mens han så det, og efterfølgende (da jeg var påklædt igen ) opsummere hvad han havde set og hvad det betød!

Anmeld

23. februar 2011

MissGeoh

CmarianN skriver:

Hmm okay.... Det var ham min læge sendte mig videre til fordi de er gamle studiekammerater 

Okay.

Det kan jo godt være du synes anderledes om ham..

JEG var bare ikke tryg da jeg var der.. Han stak nærmest bare scanneren ind og rundt rundt rundt og færdig, jeg nåede knap at sætte mig på stolen bagefter så var jeg ude..

Og da jeg spurgte om han kunne se om jeg var gravid, kiggede han bare på mig og sagde at det kunne han ikke se!!

Og der var ikke nogen sygeplejerske med inde.. Der var slet ikke andre end ham og receptionisten..

MEN igen kan det jo godt være bedre oplevelse for dig end det var for mig.

Anmeld

23. februar 2011

CmarianN

MissGeoh skriver:

Okay.

Det kan jo godt være du synes anderledes om ham..

JEG var bare ikke tryg da jeg var der.. Han stak nærmest bare scanneren ind og rundt rundt rundt og færdig, jeg nåede knap at sætte mig på stolen bagefter så var jeg ude..

Og da jeg spurgte om han kunne se om jeg var gravid, kiggede han bare på mig og sagde at det kunne han ikke se!!

Og der var ikke nogen sygeplejerske med inde.. Der var slet ikke andre end ham og receptionisten..

MEN igen kan det jo godt være bedre oplevelse for dig end det var for mig.

Okay... Det er træls du ikke har haft en god oplevelse.

Men ja, det er jo forskelliget. Kan da også sagtens være nogen har været glade ved ham i Esbjerg, jeg er bare IKKE!

Jeg ringer til ham i Kolding inden jeg tager derover... Så kan jeg da lige få et indtryk af ham inden 

Tak for dine svar

Anmeld

23. februar 2011

CmarianN

AnneBJ skriver:

Ham har jeg været hos, pga. uforklarlige stærke mavesmerter. Jeg fik en akuttid af egen læge, og skulle således bare møde op og vente. Tror der gik en halv time, så kom jeg til.

Jeg husker ham som værende sød og rar, jeg skulle scannes indvendigt, og var alene med ham i undersøgelsesrummet. Der var intet at sætte en finger på, og han tog sig god tid til at fortælle hvad han så mens han så det, og efterfølgende (da jeg var påklædt igen ) opsummere hvad han havde set og hvad det betød!

Okay, det var dejligt at høre 

Tak for dit svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.