Hvad kan det mon være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

de-wett

hey

Min datter på knap 3 måneder blev igår helt blå på næsen. (det sad lige mellem øjnene). Jeg blev enlig ret nervøs, men manden sagde jeg skulle tage det roligt også spørge lægen på mandag når hun skal til 3 måneders vacc.

Ville bare lige høre om der er nogle herinde der har oplevet det samme, eller har forslag hvad det kan være?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Maja88

de-wett skriver:

hey

Min datter på knap 3 måneder blev igår helt blå på næsen. (det sad lige mellem øjnene). Jeg blev enlig ret nervøs, men manden sagde jeg skulle tage det roligt også spørge lægen på mandag når hun skal til 3 måneders vacc.

Ville bare lige høre om der er nogle herinde der har oplevet det samme, eller har forslag hvad det kan være?

Knus

min niece har det når hun er træt...

det har hun haft siden hun var en lille baby.. og hun bliver 5 til august.

Anmeld

23. februar 2011

de-wett

Carooline har også haft det hele livet, men lige her den anden dag var det rigtig slemt. Derfor jeg virkelig tænkte. hold da k.... . . men har det nogen betydning ?

Anmeld

23. februar 2011

Maja88

nej det har det ikke... har de ihvertfald fået at vide... det er jo bare blådåren som bliver lidt mere tydelig.

så tag du det bare stille og roligt.

Anmeld

23. februar 2011

de-wett

Det tænkte jeg også nok det var, når man kommer til at tænke over det  Blev bare forskrækket for hele næsebenet var faktisk blå. virkelig blå hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.