Udklædning til de mindste, lego og tigerdyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.411 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Mi

Jeg har denne pegasus som passer er barn på ca 1 år. De stikker armene ud af siden. Næsten aldrig brugt. priside 75kr

Lego. Det har ridser efter at være blevet brugt, men helt intakt. Pris 250kr

Tigerdyr med lys. Når man trykker på lampen på maven lyser den. God som natlampe, men min datter sover bedst i fuldstændig mørke. Pris 50kr

www.stjerneleg.dk Vi har lige fået udklædningstøj hjem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Kristine

Jeg kunne godt være interesseret i Lego og Tigerdyr. Er legoet det man kalder Mega klodser eller??

Kan du evt. sende det, jeg bor i Frederikssund.

Anmeld

16. marts 2011

Mi

Kristine skriver:

Jeg kunne godt være interesseret i Lego og Tigerdyr. Er legoet det man kalder Mega klodser eller??

Kan du evt. sende det, jeg bor i Frederikssund.

Jeg tror nok at lego mega har store firkantede "samlinger". Der står lego duplo på nogle af dem, mener jeg. I min verden er lego duplo bare de store alm legoklodser.

Det er i hvert fald begynderklodser til de allermindste. De havde det også i min datters vuggestue.

Tigerdyr er blevet væk  Mine piger har åbenbart taget den og leget med, og nu kan de ikke finde den. Jeg leder lige deres værelser igennem i morgen, og ser om den dukker op.

Jeg kan godt sende det.

Hvis jeg sender legoet i den lille blå kuffert så skal det sendes som pakke til 75kr.

Jeg kan også komme det i en papkasse og så kan jeg sende det som maxibrev b-post til 50kr. Hvis tigerdyr skal sendes med, så skal det sendes som pakke.

Mvh Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

17. marts 2011

Kristine

Uhhh, det ser ikke for godt ud på min konto pt, måske efter den 1. hvis du da stadig har det til salg :-)

Anmeld

17. marts 2011

Mi

Kristine skriver:

Uhhh, det ser ikke for godt ud på min konto pt, måske efter den 1. hvis du da stadig har det til salg :-)

Ja, det er bare helt fint. Så kan det også være at den tigerdyrbamse er dukket op igen

Anmeld

22. marts 2011

Mi

20. april 2011

Mi

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.