Det strækker og gør ondt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Det gør ikke ondt, ondt.. 

Det er mere sådan.. hmm.. Irriterende ondt.. Eller ubehageligt ondt..

Det føles bare som vokseværk nede fra omkring mit hofteben (måske længere nede) og så halvt op på maven..

Det gør ikke ondt, det er bare en træls følelse. :/

Altså det kunne godt være de der ligesmerter eller hvad de nu hedder.

Føltes det som en murren og måske som en smule mens. smerter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Ikke for at give dig falske håb, men op til jeg testede positiv havde jeg lignende smerter i højre side, og det var så pga. jeg var gravid. Det var ikke en graviditet som sad i æggestokken, for jeg har været til scanning. Det er vidst meget normalt

Jeg tager det bare som det kommer..

Som jeg har beskrevet så er det ikke noget som gør ondt, ondt.. Det er mere en irriterende strækken..

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Altså det kunne godt være de der ligesmerter eller hvad de nu hedder.

Føltes det som en murren og måske som en smule mens. smerter?

Jeg ved det faktisk ikke helt.. Jeg har jo aldrig prøvet at være gravid før, men jeg er utroligt øm i mit lænd også ?

:/

Anmeld

23. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Jeg ved det faktisk ikke helt.. Jeg har jo aldrig prøvet at være gravid før, men jeg er utroligt øm i mit lænd også ?

:/

Det er svært at sige og gætte sig til
Men jeg havde ondt i lænden også.

Giv endelig lige en update når du har testet for dig

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Det er svært at sige og gætte sig til
Men jeg havde ondt i lænden også.

Giv endelig lige en update når du har testet for dig

Tak, jeg skal nok give lyd fra mig, men jeg tror nu som ALLE andre måneder at det er mens der er på vej..

Jeg er sikkert ikke heldig.

Men tak for svar og

Anmeld

23. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Tak, jeg skal nok give lyd fra mig, men jeg tror nu som ALLE andre måneder at det er mens der er på vej..

Jeg er sikkert ikke heldig.

Men tak for svar og

Nu ved jeg ikke hvor længe i har prøvet. Men vær optimistisk

Vi prøvede i godt tre år, og var igennem en masse behandlinger mm. En operation osv. Og det kom helt naturligt da jeg lagde det hele fra mig. Jeg havde seriøst opgivet og aldrig troet at det ville kunne lykkes, såååå

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Nu ved jeg ikke hvor længe i har prøvet. Men vær optimistisk

Vi prøvede i godt tre år, og var igennem en masse behandlinger mm. En operation osv. Og det kom helt naturligt da jeg lagde det hele fra mig. Jeg havde seriøst opgivet og aldrig troet at det ville kunne lykkes, såååå

Jeg har også opgivet, og har svært ved at tro på at jeg nogensinde oplever rollen som mor.

Jeg har pco, så det er det der har ødelagt håbet.

Vi har prøveet i 10 mdr snart.

Han har 2 dejlige børn, så mandens svømmere fejler ikke noget. 

Anmeld

23. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Jeg har også opgivet, og har svært ved at tro på at jeg nogensinde oplever rollen som mor.

Jeg har pco, så det er det der har ødelagt håbet.

Vi har prøveet i 10 mdr snart.

Han har 2 dejlige børn, så mandens svømmere fejler ikke noget. 

Det lyder fuldstændigt dumt, men jeg fik anbefalet en liste fra matas som jeg prøvede både manden og kvinden skal tage det. jeg tog det i 1½ måned også var den der. Hvis det er så send mig en PB så kan jeg skrive hvad det hedder til dig hvis i vil prøve.

Har du overvejet bogen der hedder spis dig gravid? min kusine har også PCO, hun begyndte at spise efter bogen og der var gevnst 12 måneder efter.

Ingen af os fejler noget hverken min mand eller jeg, der har ingen forklaring været.

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Det lyder fuldstændigt dumt, men jeg fik anbefalet en liste fra matas som jeg prøvede både manden og kvinden skal tage det. jeg tog det i 1½ måned også var den der. Hvis det er så send mig en PB så kan jeg skrive hvad det hedder til dig hvis i vil prøve.

Har du overvejet bogen der hedder spis dig gravid? min kusine har også PCO, hun begyndte at spise efter bogen og der var gevnst 12 måneder efter.

Ingen af os fejler noget hverken min mand eller jeg, der har ingen forklaring været.

Har skrevet en PB.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.