fuldkommen panisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

moniquesmor

hej søde søde piger..(L) jeg har jo længe ønske mig en lille blob. og for ikke så længe siden siger kæresten så ja til af det er tid nu(L) jaa tænket jeg det bliver bare så dejlig for os alle sammen med sådan en lille en i huset. jeg elsker jo børn. (trode jeg da) 2dage efter kommer min veninde med hendes lille pige og spørger om jeg ikke lige kan holde hende mens hun er på wc. det kan jeg godt (men da jeg for lille pigen over i armen bliver jeg fuldkommen panisk og vil bare have hende væk) kæresten kan se på jeg bliver bange og tage hende så, jeg var ligbleg i hovede og det som om jeg skulle +o(. og nu bare det jeg går forbi en barnevogn bliver jeg ked af det og vil bare langt væk. jeg skal bestemt ikke have flere børn.. hvad sket der lige hvorfor har jeg det sådan ligepludslig..? håber nogle kan hjælpe mig med et svar.. mvh michelle.:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Pia.

Tja, det lyder altså mærkeligt, men det er sikkert normalt... ???

Tænker lidt om du havde en dum eller grim start med Monuque ? Noget som kommer op i dig igen nu her hvor I planlægger nummer 2, noget som du måske ikke har fået talt igennem ?

Hvor gammel er det lillepigen er ? så vidt jeg husker er hun ikke så gammel, var det ikke en idé at vente et par år og så tage den igen...

DU er bestemt ikke klar nu og det ville være trist at sætte et barn til verden lige nu...

Så jeg tror simpelthen det bunder i at du slet ikke er klar... Giv det et par år så kommer lysten nok igen og hvis ikke, så er planen bare at du kun skal have en dejlig lille pige...

Knus Pia.

Anmeld

2. oktober 2008

moniquesmor

jamen monique 1½ jamen tro jeg har fået talt alt igennem omkring det med monique det endste der var sådan rigtigt var af jeg overhovede ikke kunne huske fødslen selv om jeg selv født.. også af jeg ikke kunne amme og alle sagde af det var en normal ting af kunne og det skulle alle kvinder kunne..>( men bare mærkeligt at jeg ligepluslig overhoved ikke er klar.. men du har nok ret i jeg ikke er der af lige vel:'(

Anmeld

2. oktober 2008

MorCamilla

Er det måske ikke bare en eller anden form for at du er ved at få kolde fødder, i det at I er blevet enige om at skal have en nr to.. Alle de følelser der vælter op i en når man tager sådan en beslutning... Kan vi nu klare det? Hvordan vil det gå med to børn? har vi plads? har vi økonomi til det? osv osv... Jeg tror at det er helt normalt at man får kolde fødder, for det er jo en af de største (hvis ikke den største) beslutning i livet...

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Hvis jeg var dig ville jeg vente et halvt års tid og så se hvordan du har det og om du er blevet mere klar...

Øv dig lidt på venindens lille pus...

Majbritt(H)

Anmeld

2. oktober 2008

moniquesmor

jaah vi er også blivet enig om af vente:) til jeg er klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.