Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Indtil videre er det legende let at være gravid. Well... jeg er lidt kranky for tiden, og har lidt halsbrand ind i mellem, men ellers ikke noget at snakke om.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nice babyhule! Jeg er 15+0 og jeg glæder mig sådan til min mave bare ser ud som din! Jeg er stadig helt flad
Hvornår har du termin? vi er ret tæt
Jolene skriver: Indtil videre er det legende let at være gravid. Well... jeg er lidt kranky for tiden, og har lidt halsbrand ind i mellem, men ellers ikke noget at snakke om.
Super flot babyhule dejlig rund
170811 skriver: Nice babyhule! Jeg er 15+0 og jeg glæder mig sådan til min mave bare ser ud som din! Jeg er stadig helt flad Hvornår har du termin? vi er ret tæt
Jeg er sat til den 5/8. Har hørt fra flere, at det er en dejlig årstid at føde på
Jolene skriver: Jeg er sat til den 5/8. Har hørt fra flere, at det er en dejlig årstid at føde på
Ja det tror jeg bestemt også det er ! Glæder mig ihvert fald til at sidde i haven og nyde solen med min kæmpe mave. Hvis man kan hole det ud ? :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128