Første besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. februar 2011

Tropez

Hos jordmoderen er nu overstået, det var pragtfuldt, min jordmor og kæresten og jeg klikkede bare med det samme, der var vildt god kemi, og hun roste mig for at jeg var så afslappet omkring min graviditet, og for at kæresten har respekteret mig når jeg har haft ondt og han ikke måtte røre.

hun var super god til at fortælle om det hele, og så mærkede hun på mig og målte mig, og det hele var jo lige som det skulle være.

Og SÅ til min kæmpe store overraskelse tog hun lytte maskinen frem så vi kunne høre hjertelyden, det var bare såååå fantastisk, virkeligt dejligt at vide, at de små puf der kommer ikke er ren indbildt men at min lille mus stadig er i live wow.

En super fed start på min fridag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Nynne88

Hvor lyder det dejligt Stort tillykke til jer - og hvor er det dejligt med din jordemoder. Hvor skal du føde?

Anmeld

23. februar 2011

Tropez

Nynne88 skriver:

Hvor lyder det dejligt Stort tillykke til jer - og hvor er det dejligt med din jordemoder. Hvor skal du føde?

Jeg skal føde i Odense, men min jordmoder konsultation er i middelfart, fordi jeg kun bor 12 km derfra, så var det en smule nemmere, og min jordmoder husere så også på OUH 

Anmeld

23. februar 2011

Nynne88

Nå , det lyder da dejligt. Endnu engang tillykke med det gode besøg. Jeg skal d. 7.3 og håber også at få en sød og rar  - hvem gør ikke det.

Anmeld

23. februar 2011

Tropez

Nynne88 skriver:

Nå , det lyder da dejligt. Endnu engang tillykke med det gode besøg. Jeg skal d. 7.3 og håber også at få en sød og rar  - hvem gør ikke det.

Nej det er rigtigt, håber i får en kanon oplevelse 

Anmeld

23. februar 2011

heisamig

Ihh hvor er jeg misundelig på, at du har hørt hjertelyd Hvor lyder det bare dejligt... jeg glæder mig helt vildt til vi for lov at høre vores lille bebs´ hjerte slå derudaf... har hørt det skulle være fantastisk livsbekræftende...

Anmeld

23. februar 2011

Tropez

heisamig skriver:

Ihh hvor er jeg misundelig på, at du har hørt hjertelyd Hvor lyder det bare dejligt... jeg glæder mig helt vildt til vi for lov at høre vores lille bebs´ hjerte slå derudaf... har hørt det skulle være fantastisk livsbekræftende...

Det er mega livsbekræftende, især når man nu føler det er så længe siden at man var afsted til NF hvor man blot så den lille og at hjertet slog, nu har man hørt det og så er det bare så meget mere rigtigt det hele, ikke nok med det sagde hun at hun lytter til den lille hver gang jeg skal afsted, det er da vildt fedt du kan virkeligt godt glæde dig

Anmeld

23. februar 2011

heisamig

DET gør jeg godt nok også... Det er ligesom om at det hele (scanninger, hjertelyd, spark) osv beviser igen og igen, at jo der er jo en lille en... og jo, den er jo levende... Synes simpelthen det er så abstrakt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.