her for en 1½ uges tid siden blev felix og jeg indlat på børne afd. på glostrup da hans skrige ture bare blev ved, som de føste kontrol vejede de ham før og efter en amming og det viste sig hurtig at der bare er NADA mælk i det ene bryst.. så det der luft i maven vores SP havde sagt det var og at jeg ikk måtte lægge ham til bryst når han skreg da det bare gave mere luft..GO HOME..
efter en ½ time amming på mit højre bryst havde han kun fået 35 ml.. ik meget .på det andet efter 15 min 120 ml..
så vores lille dreng har skreget fordi han ik er blevet mælk, så kan jeg gdodt forstå han har ligget 1½ time i håb om der kom lidt mere..
de lavede en ammeplan for mig, de spurgte hurtigt om jeg ville på flaske eller kæmpe for at få mælken tilbage i brysten.. jeg valgte det sidste...
jeg fik afvide at de der 1½ times amminger skulle stoppe.. det var for længe da han sutter sig for træt..
så planen hedder nu:
10 min på det dårlige bryst og 20 min på det gode, og så hedder det supplerende flaske med 100 ml modermælk erstatning og tjekke hvr meget mere han skal ha..
og det fungere bare SUPER..
jeg har en helt anden dreng, han er mere glad, sover bedre, han er bare meget mere glad ognem at være sammen med .. SÅ DEJLIGT.. men ik fedt at vide at han har skreget som han har fordi han har været sulten.. øv øv..
hvis han skriger nu så er det en helt anden slags og s er det enten sulten eller bleen.. nemt.
og vi er så små begyndt at kunne se et lille mønster i hans sove og amme tider.. wheeeee....
we loove it..
Anmeld