en helt anden dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

karina pigen

her for en 1½ uges tid siden blev felix og jeg indlat på børne afd. på glostrup da hans skrige ture bare blev ved, som de føste kontrol vejede de ham før og efter en amming og det viste sig hurtig at der bare er NADA mælk i det ene bryst.. så det der luft i maven vores SP havde sagt det var og at jeg ikk måtte lægge ham til bryst når han skreg da det bare gave mere luft..GO HOME..

efter  en ½ time amming på mit højre bryst havde han kun fået 35 ml.. ik meget .på det andet efter 15 min 120 ml..

så vores lille dreng har skreget fordi han ik er blevet mælk, så kan jeg gdodt forstå han har ligget 1½ time i håb om der kom lidt mere..

de lavede en ammeplan for mig, de spurgte hurtigt om jeg ville på flaske eller kæmpe for at få mælken tilbage i brysten.. jeg valgte det sidste...

jeg fik afvide at de der 1½ times amminger skulle stoppe.. det var for længe da han sutter sig for træt..

så planen hedder nu:

10 min på det dårlige bryst og 20 min på det gode, og så hedder det supplerende flaske med 100 ml modermælk erstatning og tjekke hvr meget mere han skal ha..

og det fungere bare SUPER..

jeg har en helt anden dreng, han er mere glad, sover bedre, han er bare meget mere glad ognem at være sammen med .. SÅ DEJLIGT.. men ik fedt at vide at han har skreget som han har fordi han har været sulten.. øv øv..

hvis han skriger nu så er det en helt anden slags og s er det enten sulten eller bleen.. nemt.

og vi er så små begyndt at kunne se et lille mønster i hans sove og amme tider.. wheeeee....

we loove it..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

CA

Jeg har sådan tænkt på dig de sidste dage Synes det var længe siden vi havde hørt fra dig! Skulle faktisk til at skrive til dig i dag

Godt at høre at I har fundet løsningen! Puha - det er ikke rart at vide at han har været så sulten! Men dejligt at han er glad nu! Det må bare være skønt for dig! 

Tillykke med den mætte og glade dreng og god arbejdslyst med amningen 

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

Jeg har også nået at tænke på hvordan det mon gik hos Jer!

SÅ dejligt at høre at det går bedre!! Kan godt forstå du er ked af, han har skreget af sult, men prøv om du istedet kan glæde dig over at du allerede (!) ved hvad der er/var galt!

Fortsat god fornøjelse med din skønne dreng!

Anmeld

23. februar 2011

Mettemus

Ih hvor er det godt at læse at det går bedre, men stakkels lille mus at have været så sulten! Kan godt forstå hvis du er lidt ked. Men hvad skal man gøre som nybagt mor? SELVFØLGELIG lytter man til sundhedsplejersken, ja vel nærmest klamrer sig til hendes råd og håb om at det blvier bedre?

Stort tillykke med den glade lille purk og succesoplevelsen som mor!

Anmeld

23. februar 2011

piadas

Jeg har også tænkt på dig - og hvor er det dog dejligt at høre!

Men puha ikke sjovt at tænke på, at han har sultet lidt, men heldigvis er det et overstået kapitel nu.

Hatten af for at du vælger at fortsætte amningen som jo er den svære løsning!

Anmeld

23. februar 2011

Marco2

Århh bette pus.

Det må bare ikke være sjovt at have været igennem, men dejligt at I nu har fået en helt "anden" dreng. At det går godt og at der er kommet en løsning på udfordringerne.

AG

Anmeld

24. februar 2011

Multebær

Ihhh hvor er det bare dejligt at høre de fangede problemet. Må nok indrømme at jeg også har fundet amning en meget større udfordring end jeg havde regnet med (det r derfor jeg næsten ikke er logget på baby.dk) 

Det er så godt at høre at der er lagt en rigtig plan for i to. Pøj pøj med det

Knus Kristine

Anmeld

24. februar 2011

karina pigen

piadas skriver:

Jeg har også tænkt på dig - og hvor er det dog dejligt at høre!

Men puha ikke sjovt at tænke på, at han har sultet lidt, men heldigvis er det et overstået kapitel nu.

Hatten af for at du vælger at fortsætte amningen som jo er den svære løsning!

synes jeg min mælk er bedst for ham og mangter ik udmalkning for at give ham det i flaske bag efter.. såå ja tager kampen op, og er hvordan det går.. og synes oz ammingen er hyggeligt selvom det ik kom mig let.. er du gal en kamp. og bruger stadig ammebrikkerne..

Anmeld

24. februar 2011

karina pigen

Multebær skriver:

Ihhh hvor er det bare dejligt at høre de fangede problemet. Må nok indrømme at jeg også har fundet amning en meget større udfordring end jeg havde regnet med (det r derfor jeg næsten ikke er logget på baby.dk) 

Det er så godt at høre at der er lagt en rigtig plan for i to. Pøj pøj med det

Knus Kristine

jeg kunne slet ik finde ud af det  de første 4 dage, han kunne i få fat og så blev han så sur så han bare skreg.. så til sidst gav de mig en ammebrik og siden der har det gået okay.. nu er det så bare mælken der driller.. og jeg prøver stille og roligt at bruge den mindre og prøve at igge ham normalt til.. hehe..

plus han nu så også for flaske efter hver måltid for a sikre han er mæt..

håber du har det godt søde, og dy siger til hvis vi lige skal slå hovederne sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.