hvidovre hospital.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej

er der nogen af jer der har født på hvidovre ?

må manden blive sovende der ?

og er det et godt sted at føde ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Sof

Jeg fødte min datter på hvidovre og det var fint nok. Vi måtte sove der begge 2!

Jeg ved ikke om jeg vil sige det var godt, jeg var ihvertfald ikke tilfreds med hverken forløbet som gravid, fødende eller bagefter, så jeg vil nok ikke være til den store hjælp desværre

Anmeld

23. februar 2011

Low

Anonym skriver:

Hej

Jeg fødte på Hvidovre og er glad før det. Min kæreste(babys far) fik lov til at sove der under fødslen. Der fik han en madras ved siden af min seng og han havde dyne og alt det. Efter fødslen der måtte han også sove på det værelse vi havde fået. Der fik han sin egen seng ved siden af mig.

Anmeld

23. februar 2011

Anaglad

Anonym skriver:

Hej

Hej..

Jeg er tilknyttet Hvidovre og er sat til midten af april i år. Jeg var oprindeligt tilknyttet Herlev, men så flyttede vi til Valby og jeg valgte at skifte til Hvidovre hospital.

Jeg vil sige, at jeg er rigtig glad for at have skiftet. Jeg synes min jordemoder er meget mere opmærksom og nærværende end hende jeg havde på Herlev hosp.. Jeg har fået at vide, at vi får lov at overnætte på hospitalet i to nætter, hvor min kæreste også er med. Men det tror jeg kun er et tilbud til 1. gangsfødende.

Jeg kender også rigtig mange, som har født der og har været glad for det. Jeg tror de er meget professionale og har god erfaring med fødsler. Det er også en fordel, at de har en rigtig god børneafdeling, hvis der nu skulle være noget galt med barnet efter fødslen.

Så jeg kan godt anbefale det, selvom jeg ikke har født der endnu.

Anmeld

23. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fødte 1. gang på Hvidvore og var ganske tilfreds med det - min mand måtte godt sove der i 2 nætter (men det er vist ændret siden 2007).

Det var også meningen, at jeg skulle føde 2. gang på Hvidovre, men blev afvist den dag jeg gik i fødsel (pga. for mange fødende) og henvist til Gentofte. Det var jeg så glad for, da jeg på Hvidovre var blevet sendt hjem 4 timer efter jeg havde født, men jeg fik lov til, at blive på Gentofte Jeg kender en del som er blevet afvist når de gik i fødsel og henvist til andre hospitaler. Desuden havde jeg en ny jm  hver gang, da jeg var gravid og det var utilfredsstillende.

Anmeld

23. februar 2011

tinasmor

Sof skriver:

Jeg fødte min datter på hvidovre og det var fint nok. Vi måtte sove der begge 2!

Jeg ved ikke om jeg vil sige det var godt, jeg var ihvertfald ikke tilfreds med hverken forløbet som gravid, fødende eller bagefter, så jeg vil nok ikke være til den store hjælp desværre

Jeg stemmer i her.

Dog tænker jeg, at mit fødselsforløb måske havde været det samme et andet sted, så har valgt at føde der igen denne gang.

Sidste gang havde jeg ikke en eneste gang besøg hos den samme jm, det håber jeg bliver ændret denne gang.

manden måtte godt sove der. Han skulle betale for maden (rimmeligt nok synes jeg) Tilbudet med sovning er for 1. gangs fødende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.