Hvornår indtroducerede I jeres babyer for grød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår præsenterede I jeres små babyer for grød?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.607 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Mor Christa

Som overskriften viser, er jeg nysgerrig efter at få at vide hvornår i præsenterede grød for jeres små pus? Her mener jeg bare hvornår de fik lov at smage på det - bare en enkelt teske osv? :-)
Ved godt der står på pakkerne at de må begynde fra de er 4 mdr, men det er da stadig lidt interessant at høre hvornår jeres små smagte det første gang :-)

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Fru Nielsen

Mathias fik grød for første gang dagen inden han blev 3 mdr.... Jeg kunne ganske enkelt ikke mætte ham med flaske længere... Han åd hver anden time og ca 240 ml af gange. Det mente jeg ikke var holdbart i længden, og derfor startede vi tidlig på grød.... Der har ik på noget tidspunkt været bøvl med hans mave, og han har elsket hans grød fra første sekund.....

Anmeld

23. februar 2011

Lillefe

Nadia da hun var omkring 3 måneder og Nilan her knap 4

Anmeld

23. februar 2011

Diana...

3 1/2 måned. 

Anmeld

23. februar 2011

M.O.A.R.

Liige knapt 6 måneder gammel..

Jeg havde så meget mælk at min SP mente det var unødvendigt at introducere ham for tilskudsmad, når han nu tog så fint på uden

Anmeld

23. februar 2011

Lisbeth85

Jeg begyndte faktisk lige i forgårs, og han elsker det! Han er 4 mdr. i dag, så jeg har svaret 4 mdr.

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

jeg er af den holdning at man skal vente så længe man kan... og kun begynde før de 6 mdr hvis barnets søv f.eks. bliver ødelagt af sult og man skal give over 1 liter MME i døgnet...

Så Nikoline var 5 mdr...

Anmeld

23. februar 2011

Tina&Laura

Cirka 4 måneder - omkring en uge før hun blev 4 måneder.

Anmeld

23. februar 2011

Bryndis

Jeg er ikke begyndt på grød endnu og Viktor er lige knap 3 1/2 måned.
Men jeg kunne godt tænke mig og vide hvilken grød i startede med at give den lille? Til når jeg skal begynde og give ham grød engang

Anmeld

23. februar 2011

Hvem?

Bryndis skriver:

Jeg er ikke begyndt på grød endnu og Viktor er lige knap 3 1/2 måned.
Men jeg kunne godt tænke mig og vide hvilken grød i startede med at give den lille? Til når jeg skal begynde og give ham grød engang

Lauge var 4 1/2 mdr. da han begyndte fordi han kværnede den ene flaske efter den anden, jeg startede med Hirsegrøden - den er rigtig go

Men syntes man skal vente så længe man kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.