Brudepigekjoler til de små??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.405 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Livas mor

Hej tøser

Vi skal giftes d. 28 maj 2011 og er så småt ved at blive lidt stresset over alle de småting vi mangler.

Vi har tre små brudepiger på 1½ år, 3 år og 8 år som jo skal have brudepigekjoler.. Vi er ikke til de helt store tylskørter, bare et par enkelte hvide kjoler, som stadigvæk er lidt fine.

Har ledt og ledt, og de billigste jeg kan finde er 500 kr. med diverse palietter osv på. Vi regnede med ca. 200 kr. pr. kjole.

Nogen gode foreslag??

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

ZamanogDania

Jeg har en som slet ikke er brugt. Meninge var den skulle bruges til en bryllup, men det blev ikke til noget. Den kan du får for 250 kr. Har selv givet 399 kr.
Den er meget enkel og flot. Kan godt tage et billed af den.

Anmeld

23. februar 2011

Livas mor

ZamanogDania skriver:

Jeg har en som slet ikke er brugt. Meninge var den skulle bruges til en bryllup, men det blev ikke til noget. Den kan du får for 250 kr. Har selv givet 399 kr.
Den er meget enkel og flot. Kan godt tage et billed af den.

Skal jo helst bruge tre ens, det var ellers rigtig sødt af dig

Anmeld

23. februar 2011

ZamanogDania

Livas mor skriver:

Skal jo helst bruge tre ens, det var ellers rigtig sødt af dig

Nårh ja sorry.

Anmeld

23. februar 2011

ekzunz

Pompdelux kommer snart med deres sommerkollektion. Webshoppen åbner 8.marts - og der er vist åbent hus fra 28.feb.

De plejer at have nogle fine hvide sommerkjoler, og deres priser plejer at være inden for dit budget.

Anmeld

23. februar 2011

Rikke S

Jeg synes du skal gå ind på www.alfeunger.dk - de har det sødeste outfit til begge køn (og er meget billige).

Anmeld

23. februar 2011

Bondepigen

Livas mor skriver:

Hej tøser

Vi skal giftes d. 28 maj 2011 og er så småt ved at blive lidt stresset over alle de småting vi mangler.

Vi har tre små brudepiger på 1½ år, 3 år og 8 år som jo skal have brudepigekjoler.. Vi er ikke til de helt store tylskørter, bare et par enkelte hvide kjoler, som stadigvæk er lidt fine.

Har ledt og ledt, og de billigste jeg kan finde er 500 kr. med diverse palietter osv på. Vi regnede med ca. 200 kr. pr. kjole.

Nogen gode foreslag??

Knus Rikke

Prøv at kigge herinde....

http://www.bryllupstid.dk/index.php?cPath=31

Anmeld

23. februar 2011

Karo

Lilly har nogle fine brudepige kjoler og mener at jeg så de kostede omkring 350 kroner.

Anmeld

23. februar 2011

roenlund

Rikke S skriver:

Jeg synes du skal gå ind på www.alfeunger.dk - de har det sødeste outfit til begge køn (og er meget billige).

dejlig side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.