Hejsa
Jeg vil sige at self brokker han siger - han er jo vant til mor triller ham i søvn, ligesom han self også ved at hvis han græder, så kommer mor og triller mig igen. Du får aldrig drengen til at sove længere tid eller falde i søvn selv, hvis du giver op på forhånd...
Du skal virkelig mene det helt inde i hjertet, når du "tager kampen" med ham, så han kan mærke at mor mener det her, det vil gøre tingene en del lettere for dig...
Da jeg skulle have Felix til det. lagde jeg ham første gang han viste træthedstegn (her klør han sig i øjet) og så lagde jeg ham ned gav ham sutten og sagde: Du skal sove nu...
Og han brokkede sig og græd...men børn må gerne græde, selvom nogen er dybt uenige
Første gang lod jeg ham græde i 3min (guuuud det var hårdt) - men det var så han fandt ud af, at jeg ikke kom rendende hver gang han sagde en lyd. Efter de 3 min gik jeg ind og gav ham sutten, strøg ham over håret og sagde, nu skal du sove.
Sådan blev jeg ved i 1 time!!!!!!
Men efter 4 dage med det fandt han ud af, at det var mig der bestemte og det var sådan det skulle være...
Nu sover Felix fra 18.15 - 7.15 og en lur om dagen fra 11-14
Skriv endelig hvis jeg har formuleret mig dårligt..
Anmeld