Et lille hygge råd ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Diana...

Hej i skønne Q. 

Håber i alle har det godt  Det, desværre ikke meget jeg er på her inde lige PT men mon ikke det kommer når lille pigen har det bedre igen. 

Nåå men vi holde jo fødselsdag for min store søn i lørdags for hele familien, og der var min søde svigerinde så med. Hun har en dejlig lille dreng som er 1 uge ældre end Nadia. Hun skal så ud og skifte ham og spørg om jeg har en hårtørre og jeg tænkte hvad pokker skal hun bruge den til mens hun skifter ham. 

Nå men jeg spørge så og hun bruger den til at tørre ham med i stedet for stofble eller hvad man nu bruger for så bliver han helt tør, og tit når man bare tørre dem er det ikke rigtigt tørt og på drenge kan det godt gøre lidt ond når bollerne er klisteret, og han nyder det. 

Jeg synes det var lidt mærkeligt men tænkte ej det må jeg da lige prøve  YES jeg går aldrig over til at tørre igen he he HUN elsker det og nu gider hun at blive skiftet JAAA. Lige så snart hun høre hår tørren ligge hun sig i en frø stilling og så bliver hun tørret, hun bliver helt saglig og afslappet og HELT tør det er bare så fedt. 

Så det lille hygge råd ville jeg da lige dele med jer andre for det er bare så hyggeligt synes Nadia som elsker at blive varmet og tørret på samme tid. 

Kæmpe kram til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Angelspot

Hahaha hvor er det sødt Kan lige se det for mig

Har faktisk hørt om mange som bruger føntørren når de skal tørre, netop for at undgå røde numser og slitage på hud og kønsdele. Det er jo en super ide, især hvis man elsker det som Nadia tilsyneladende gør

Anmeld

23. februar 2011

Diana...

Angelspot skriver:

Hahaha hvor er det sødt Kan lige se det for mig

Har faktisk hørt om mange som bruger føntørren når de skal tørre, netop for at undgå røde numser og slitage på hud og kønsdele. Det er jo en super ide, især hvis man elsker det som Nadia tilsyneladende gør

Jeg har bare aldrig hørt det før og små grinet lidt da hun sagde det he he Men det er nu bare fantastisk og ja hun elsker det. Som min svigerinde sagde igår at nu får man helt dårlig samvittighed når man ikke bruger den og det gør man bare he he 

Anmeld

23. februar 2011

CA

Lyder som en god idé. Måske man skulle afprøve det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.