Hej i skønne Q.
Håber i alle har det godt
Det, desværre ikke meget jeg er på her inde lige PT men mon ikke det kommer når lille pigen har det bedre igen.
Nåå men vi holde jo fødselsdag for min store søn i lørdags for hele familien, og der var min søde svigerinde så med. Hun har en dejlig lille dreng som er 1 uge ældre end Nadia. Hun skal så ud og skifte ham og spørg om jeg har en hårtørre og jeg tænkte hvad pokker skal hun bruge den til mens hun skifter ham.
Nå men jeg spørge så og hun bruger den til at tørre ham med i stedet for stofble eller hvad man nu bruger for så bliver han helt tør, og tit når man bare tørre dem er det ikke rigtigt tørt og på drenge kan det godt gøre lidt ond når bollerne er klisteret, og han nyder det.
Jeg synes det var lidt mærkeligt men tænkte ej det må jeg da lige prøve
YES jeg går aldrig over til at tørre igen he he HUN elsker det og nu gider hun at blive skiftet JAAA. Lige så snart hun høre hår tørren ligge hun sig i en frø stilling og så bliver hun tørret, hun bliver helt saglig og afslappet og HELT tør det er bare så fedt.
Så det lille hygge råd ville jeg da lige dele med jer andre for det er bare så hyggeligt synes Nadia som elsker at blive varmet og tørret på samme tid.
Kæmpe kram til jer alle 

Anmeld