Øv, min stakkels lille pige med snask i øjnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Silvermist

Ja Øv. Min lille Victoria er lettere forkølet, men har også snask i øjnene, så nu vil jeg prøve at få en tid hos lægen i morgen.

Det er første gang jeg døjer med sådan noget hos mine piger, så det er helt nyt for mig selvom jeg er mor til 2. Åh altså, jeg håber at min lille pige snart får det bedre og at storesøster undgår at blive smittet 7, 9, 13

Måtte lige ud med et lille Øv  Selvom det ikke er alvorligt, så synes jeg bare at det er rigtig rigtig synd for hende.

Btw, er der evt. nogle der har nogle tip til os med hensyn til at rense snasken væk indtil vi får en tid hos lægen? Vi har indtil videre benyttet os af skoldet vand og vat. Hvad gør I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

nilletøz

Du får lige en

Her hjemme har min søn døjet med snask i sine øjne nogen gange, og hvis vi ikke lige kunne komme til lægen brugte vi kamillethe, eller kogt lugten vand, og det hjalp...

Håber snart hun er frisk igen

Anmeld

22. februar 2011

Silvermist

Du får lige en

Her hjemme har min søn døjet med snask i sine øjne nogen gange, og hvis vi ikke lige kunne komme til lægen brugte vi kamillethe, eller kogt lugten vand, og det hjalp...

Håber snart hun er frisk igen

1000 tak for dine råd og søde ord 

Nu spørger jeg måske dumt, men kan man godt have snask i øjnene uden at det nødvendigvis behøver at være øjenbetændelse?

Og hvis det så viser sig at være øjenbetændelse, hvordan foregår behandlingen så?

Sidder her og googler "snask i øjnene" som en gal

Anmeld

22. februar 2011

Maria.

Husk at rense udefra og ind! Du kan som skrevet bruge kamilete, men også saltvandsdråber eller du kan lave det selv ved at koge en liter vand og tilsætte en teske salt! Hvis et ikke er meget kan det sagtens være tilstoppede tårekanaler!God bedring med hende!!

Anmeld

22. februar 2011

Silvermist

Maria. skriver:

Husk at rense udefra og ind! Du kan som skrevet bruge kamilete, men også saltvandsdråber eller du kan lave det selv ved at koge en liter vand og tilsætte en teske salt! Hvis et ikke er meget kan det sagtens være tilstoppede tårekanaler!God bedring med hende!!

1000 tak for dine gode råd 

Anmeld

23. februar 2011

Chamomile

Rigtig god bedring med hende, kram

Anmeld

23. februar 2011

Silvermist

Chamomile skriver:

Rigtig god bedring med hende, kram

Hvor er du sød. Mange tak for dit kram

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Åh det træls når de er syge de små pus!
Mht øjnene, så kan det være stoppede tårekanaler og det smitter ikke. Der er desuden to former for øjenbetændelse... Kig på lægevagtens hjemmeside under "råd til sige børn " så kommer der en del sygdomme frem i højre side, nederst er øjenbetændelse...

Hvis det er det, og det er den behandlingskrævende form, så får i nogle øjendråber i skal dryppe med:0) god bedring

Anmeld

23. februar 2011

Silvermist

1000 tak for søde ord og gode råd

Vi tog med vores Victoria til lægen i dag og det er heldigvis ikke øjenbetændelse

allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.