Egne indlæg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

AnneBJ

Er der et sted hvor man kan se en liste over sine egne oprettede indlæg? Altså dem man har staret - ikke alle de svar man har skrevet?

Jeg ved godt der er listen "nede i bunden" af siden, men der har jeg slettet løbende, efterhånden som emnerne er "forældet"... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Sofia

Du kan se de nyeste når du går ind på din profil

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Du kan se de nyeste når du går ind på din profil

Ja, de 10-20 nyeste - men ikke resten vel?

Anmeld

22. februar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Ja, de 10-20 nyeste - men ikke resten vel?

Nej dem tror jeg ikke man kan finde

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Nej dem tror jeg ikke man kan finde

Med mindre man kigger alle sider med tråde og indlæg igennem, hvilket for mit vedkommen er 334 lige pt... Shit jeg skulle overveje at få mig et liv.... Altså udenfor baby.dk... 

Anmeld

22. februar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Med mindre man kigger alle sider med tråde og indlæg igennem, hvilket for mit vedkommen er 334 lige pt... Shit jeg skulle overveje at få mig et liv.... Altså udenfor baby.dk... 

I know the feeling. Men vi skal udnytte vi har masser af tid til baby.dk nu.. måske bliver der knap så meget tid til det, når vi har mor-titlen i hus

Anmeld

22. februar 2011

Manakauapo

AnneBJ skriver:

Whaaaat?  Du har da et liv?! Herinde!  hihi

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

I know the feeling. Men vi skal udnytte vi har masser af tid til baby.dk nu.. måske bliver der knap så meget tid til det, når vi har mor-titlen i hus

Du har fuldstændig ret!! 

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

Valkyrien skriver:

Whaaaat?  Du har da et liv?! Herinde!  hihi

Præcis... Gad vide om jeg så får en identitetskrise når lillebassen er født, fordi jeg skal finde mig tilrette i et liv uden baby.dk opdatering hvert kvarter?? 

Anmeld

22. februar 2011

oo

altså nu vil jeg slet ikke kommentere hvor mange sider jeg har med indlæg i herinde  men jeg sad netop igår og tænkte at det kunne være en temmelig dejlig feature herinde, at man kunne se en liste over egne startede debatindlæg/indlæg! og sine venners naturligvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.