Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke. Glad for at høre at det gik godt og du fik lov til at føde selv trods din svangerskabsforgiftning (det var det du blev indlagt for var det ikke??...)
Vil glæde mig til billedspam og udførlig FB
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med det lille pus.
Tillykke
Stort tillykke
Tillykke...
Stort stort tillykke! Hvor dejligt at hun blev derinde til det "var tid"! Jeg ser også frem til FB og billeder!
sandratobias skriver: Så har jeg født... En skøn dejlig prinsesse på 2190 gram og 48 cm.. Fødte i uge 38+0... Og fødte selv... Hun er født den 13.2.11... Blev sat igang den 10... FB kommer senere... Og billeder kommer oz først senere, da jeg ikk kan finde kablet til mobilen... Sandra - mor til Tobias - 260407, og Amanda - 130211...
Så har jeg født... En skøn dejlig prinsesse på 2190 gram og 48 cm..
Fødte i uge 38+0... Og fødte selv...
Hun er født den 13.2.11... Blev sat igang den 10...
FB kommer senere... Og billeder kommer oz først senere, da jeg ikk kan finde kablet til mobilen...
Sandra - mor til Tobias - 260407, og Amanda - 130211...
TILLYKKE !!!
Maria-s skriver: Stort tillykke. Glad for at høre at det gik godt og du fik lov til at føde selv trods din svangerskabsforgiftning (det var det du blev indlagt for var det ikke??...) Vil glæde mig til billedspam og udførlig FB
Jo det var det jeg var indlagt for... Lå på barselsgangen 15 dage inden jeg blev sat igang..
Og så på neonatal fra den 13. og til i dag..
Mange takker alle sammen...
STORT tillykke med prinsessen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128