Hjælp piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

GUSO

Hej piger.. Håber der er nogen der kan komme med et godt råd er bare så ked af det, min lille Sofie på snart 11 mdr har været i dagpleje i snart 1 mdr. Men den sidste uges tid er hun bare blevet mere og mere ked af det og idag har hun grædt hele dagen.. Det er far der afleverer kl ca 8 og jeg hentet kl 15 ca så det er ingen laaang dag.. Er der nogen der har er godt råd til hvordan man evt kan gøre det nemmere for hende at være der??
Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

afrobabies

GUSO skriver:

Hej piger.. Håber der er nogen der kan komme med et godt råd er bare så ked af det, min lille Sofie på snart 11 mdr har været i dagpleje i snart 1 mdr. Men den sidste uges tid er hun bare blevet mere og mere ked af det og idag har hun grædt hele dagen.. Det er far der afleverer kl ca 8 og jeg hentet kl 15 ca så det er ingen laaang dag.. Er der nogen der har er godt råd til hvordan man evt kan gøre det nemmere for hende at være der??
Camilla

Hvordan kørte i hende ind i dagplejen? Havde i en periode først, hvor i var der i nogle timer sammen med hende, eller tog i afsted med det samme fra 1. dag?

Anmeld

22. februar 2011

GUSO

Hej.. Nej de første 3 dage var vi der sammen med hende i ca 3-4 timer, næste Par dage var vi det sammen med hende et par timer til hun blev lagt til middagslur og så hentede vi hende 1/2 time efter hun vågnede, hun begyndte så at komme kl ca 8 og blive hentet ved 15 tiden og så gik det så godt 2 uger, men nu er hun bare ked af det hele tiden og har været det ca.1 uge.. Hun vil gerne dp mor når vi er der men græder rigtig meget når vi ikke er der.. Det gør mig så ked af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.