Var på akurt afd i dag øvøv.Men bleve dog ikke indlagt.Selvom jeg fortalt jeg i går og i dag når alle var aflever og taget afsted her hjemme og jeg alene her hjemme have lyst til af tag alle de piller vi have i skabe og ligge mig til af død i sengen.ikke spiste osv kun kaffe,smøger og aftensman stort set dag ind og dag ud nu i 1½ mdr og slemt disse 14 dages tid.Min kontakt person kom i går morgens nej jeg græd og igen her til morgen også kørt hun mig derind.
vi var første inden hos en sygplejske så en anden ovenpå så min overlæge.Sgu hårdt af forklare sige 3-4 gange på få timer.
Nu skal jeg så til af tag medicin fast ind 3-6 gange efterbehov men tage dem morgen middag og aften 40 mg og prøve en ny pille som hedder combar 30 mg til natten da man kan blev træt på den og mandag skal jeg så snakke med min sygeplejske der kommer hjem til mig ca hver 14 dag.
I morgen skal jeg i angstgruppen som jeg starte i den 2/2 og er hver onsdag 12 gange i alt..
håber snart jeg kommer op af det her hul..
og slipper for af vågne op om morgen med svedetur,hjertebanken.ryste og snor tur og er der næsten hele dagen eller kommer og går og hovede tænker hvorfor osv tit.
Henriette
Anmeld