Til jer der har læst med. Så kom jeg på sygehuse i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Var på akurt afd i dag øvøv.Men bleve dog ikke indlagt.Selvom jeg fortalt jeg i går og i dag når alle var aflever og taget afsted her hjemme og jeg alene her hjemme have lyst til af tag alle de piller vi have i skabe og ligge mig til af død i sengen.ikke spiste osv kun kaffe,smøger og aftensman stort set dag ind og dag ud nu i 1½ mdr og slemt disse 14 dages tid.Min kontakt person kom i går morgens nej jeg græd og igen her til morgen også kørt hun mig derind.

vi var første inden hos en sygplejske så en anden ovenpå så min overlæge.Sgu hårdt af forklare sige 3-4 gange på få timer.

Nu skal jeg så til af tag medicin fast ind 3-6 gange efterbehov men tage dem morgen middag og aften 40 mg og prøve en ny pille som hedder combar 30 mg til natten da man kan blev træt på den og mandag skal jeg så snakke med min sygeplejske der kommer hjem til mig ca hver 14 dag.

I morgen skal jeg i angstgruppen som jeg starte i den 2/2 og er hver onsdag 12 gange i alt..

håber snart jeg kommer op af det her hul..

og slipper for af vågne op om morgen med svedetur,hjertebanken.ryste og snor tur og er der næsten hele dagen eller kommer og går og hovede tænker hvorfor osv tit.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

jannebjerre

22. februar 2011

M.O.A.R.

22. februar 2011

H+S Skjolgborg.

...

Takker...

Anmeld

22. februar 2011

Sabina92

Et stort kram til dig

Anmeld

22. februar 2011

Dinna88

Jeg har læst lidt med på sidelinjen..

Jeg håber det kommer til at gå fremad fra nu af 

Anmeld

22. februar 2011

H+S Skjolgborg.

takker...Sgu hårdt..

Anmeld

22. februar 2011

birthee

22. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Dinna88 skriver:

Jeg har læst lidt med på sidelinjen..

Jeg håber det kommer til at gå fremad fra nu af 

Håber jeg skam også snart det gør..

Tak

Henriette

Anmeld

22. februar 2011

tinasmor

Henriette.S.J skriver:

Var på akurt afd i dag øvøv.Men bleve dog ikke indlagt.Selvom jeg fortalt jeg i går og i dag når alle var aflever og taget afsted her hjemme og jeg alene her hjemme have lyst til af tag alle de piller vi have i skabe og ligge mig til af død i sengen.ikke spiste osv kun kaffe,smøger og aftensman stort set dag ind og dag ud nu i 1½ mdr og slemt disse 14 dages tid.Min kontakt person kom i går morgens nej jeg græd og igen her til morgen også kørt hun mig derind.

vi var første inden hos en sygplejske så en anden ovenpå så min overlæge.Sgu hårdt af forklare sige 3-4 gange på få timer.

Nu skal jeg så til af tag medicin fast ind 3-6 gange efterbehov men tage dem morgen middag og aften 40 mg og prøve en ny pille som hedder combar 30 mg til natten da man kan blev træt på den og mandag skal jeg så snakke med min sygeplejske der kommer hjem til mig ca hver 14 dag.

I morgen skal jeg i angstgruppen som jeg starte i den 2/2 og er hver onsdag 12 gange i alt..

håber snart jeg kommer op af det her hul..

og slipper for af vågne op om morgen med svedetur,hjertebanken.ryste og snor tur og er der næsten hele dagen eller kommer og går og hovede tænker hvorfor osv tit.

Henriette

stakkels dig. har du nogle til at hjælpe dig med dine børn, så de ikke bliver for meget berørt at din situation?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.