Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften lyder, er der et 16 ugers tigerspring Jeg mener jeg læste det i bogen, men det var én fra biblioteket, så har den ikke længere
Nuuj hvor har hun pylret og hængt på mig hele dagen, og nu vil hun ikke sove
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ikke umiddelbart.. der er et i uge 12 og igen i uge 19.. men det kan jo sagtens være optakten til springet i uge 19, som ofte varer et par uger
Zeus skriver: Som overskriften lyder, er der et 16 ugers tigerspring Jeg mener jeg læste det i bogen, men det var én fra biblioteket, så har den ikke længere Nuuj hvor har hun pylret og hængt på mig hele dagen, og nu vil hun ikke sove
Sådan er min søn også .. Det er ikke altid det kommer præcis den uge hvor man siger det .. Han er inde i sin nu , og er 15 uger ..
Det er vidst også i mellem 15 og 19 uger det kommer
Så det kan fortsætte i 3 uger endnu mindst
Puha...
Zeus skriver: Så det kan fortsætte i 3 uger endnu mindst Puha...
ja desværre
Så kunne det være, at jeg skulle ud og investere i en slynge alligevel
Zeus skriver: Så kunne det være, at jeg skulle ud og investere i en slynge alligevel
Ej ikke mindst i 3 uger .. Det kan fortsætte op til 3 uger ..
Fra en uge til 3 uger .. Oscars har altid kun varet en uge .. Heldigvis ..
For det snart er ovre
morethanperfect skriver: Ej ikke mindst i 3 uger .. Det kan fortsætte op til 3 uger .. Fra en uge til 3 uger .. Oscars har altid kun varet en uge .. Heldigvis .. For det snart er ovre
jeg også fingre for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128