Okay, såå blev alt det jeg lige havde skrevet slettet. ØV!
Så nu får i bare en kort udgave.
Milan er nu 9 måneder på torsdag, og han udvikler sig bare hver eneste dag. Der sker noget nyt hele tiden, kan simpelthen ikke følge med. Han kravler på på gulvet og op ad ting, ja mor her synes han er lidt for modig
Han vinker, klapper kage, rocker med når vi synger og hører musik, elsker vores vaskemaskine, spiser det samme vi gør, sover stadig hele natten, og en masser andre ting.
Jeg er bare SÅ stolt af ham, min lille guldklump. Min kærlighed til ham er simpelthen så ubeskrivelig 

Oveni det hele, så er han også startet i vuggestue igår. Han klarer det bare SÅ flot, hygger sig og leger med de andre børn. Store dreng 
Imorgen skal han sove sin første formiddagslur dernede, så det bliver spændende.
Pædagogerne er virkelig søde og har bare taget så godt imod Milan og os. Man kan mærke han føler sig tryg, og så kan jeg også slappe af, og være tryg ved han er der. Selvom det er svært at give slip på ham
Men jeg er bare glad for at man kan se han har det godt der, og han er bare så glad hele tiden, også når vi kommer hjem, men bare ekstra træt 
Det var lidt her fra, i snydes ikke for lidt billeder 
herfra
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld