Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Weeee hvor er den flot kan godt forstå din kæreste, hi hi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den flot!
De sløjfer du har sat på, kan man også bukke ind i enderne, sådan at de hæver sig lidt over. Ved ikke om det er til at forstå.
ida
nam nam sikke alt det kage jeg har set i dag..
Flot flot Og sikke en sød tanke af dig, det bliver de glade for
Dot D skriver: Flot flot Og sikke en sød tanke af dig, det bliver de glade for
Mange tak Ja tror jeg også..
iris-mor skriver: Hvor er den flot! De sløjfer du har sat på, kan man også bukke ind i enderne, sådan at de hæver sig lidt over. Ved ikke om det er til at forstå. ida
Tak.. Ej hvor dejligt du siger det.. det nemlig sådan en udstikker jeg har købt.. prøvede først lave mine egne, men havde ikke det der tylose (eller hvad det hedder) og synes de faldt sammen osv.. Så jeg købte den der, men anede ikke det der du siger med spidserne.. Tusind tak!!
Cho skriver: Weeee hvor er den flot kan godt forstå din kæreste, hi hi
Mange tak.. Ja kage er altid godt
birthee skriver: Hvor er den flot!! Det gør ikke sulten mindre hos den højgravide der sidder bag skærmen her
Hvor er den flot!! Det gør ikke sulten mindre hos den højgravide der sidder bag skærmen her
Ha ha nej det ikke let Kender det aaaaalt for godt
Den er virkelig flot.. Og syns det er lidt vildt at du har kunne holde til at stå op og lave den, mens du har stor mave på
Kan da godt forstå at din kæreste sjavler over den, flot det er den og smager sikkert også rigtig godt
Hvor er den bare flot!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128