Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EEELSKER jo at fotoredigere, så her er lige 2 billeder som min veninde har taget og jeg har redigeret Håber i alle sammen har det godt med jeres maver eller små dejlige babyer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh!! Det sidste er eddermame godt!! Eller ja, det er de begge to, men jeg smelter da lige lidt over det sidste!
AnneBJ skriver: Årh!! Det sidste er eddermame godt!! Eller ja, det er de begge to, men jeg smelter da lige lidt over det sidste!
1000 tak er også ret glad for det.. overvejer at få det på et lærred så det kan komme op og hænge
Gud hvor flot!! Blir da helt målløs, hvor er det altså bare en god måde at forevige sine normale billeder på og som du selv siger, så er det jo lige til at forstørre og hænge op
De er rigtig gode. Og ja nr 2 er da lige til at få forstørret og hængt op.
AG
præciiiiiis!!!
Angelspot skriver: Gud hvor flot!! Blir da helt målløs, hvor er det altså bare en god måde at forevige sine normale billeder på og som du selv siger, så er det jo lige til at forstørre og hænge op
Marco2 skriver: De er rigtig gode. Og ja nr 2 er da lige til at få forstørret og hængt op. AG
Ejjjj hvor er de gode!!!
WOW hvor er de gode især de sidste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128