Været til lægen idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Mellepige

Ja, så er jeg kommer hjem og har været til lægen. Hun var sød nok at snakke med, men ikke ening i at det skulle være nu. 

Hun begyndte at foklare alt med vitaminer, æl, mens cyklus, hvor tit vi havde sex osv osv.. Hvor jeg sagde hendes sætninger færdige og snakkede hende lidt efter munden, så tror hun fik fat i, at alt det vidste jeg godt. Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget tid jeg har brugt på at læse alt fra start til slut, om alt det der.

Men nej, hun vil ikke sende mig vidrer til en scaninning, og jeg blev egentlig rigtig ked af det Hun syns jeg skulle komme igen når der var gået 2 år, (Vi har prøvet i 13 mdr) og vi endnu ikke havde opnået en gravidetet, ellers forslog hun at kæresten skulle få lavet en sæd-prøve først, og det kan jeg da godt se lidt ide i, men i mit hovede, syns jeg da det ville værer smartes at vi begge blev undersøgt, så vi ikke skulle gå og tæke over det. - Så nu er jeg lidt tilbage hvor jeg var - kan gå og tænker over om det er mig den er gal med?

Ville bare dele læge besøget med nogen. God tirsdag piger.

KRAM!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

regalprime

Først lige en  til dig. Og øv et træls besøg du har haft dig her. Det er så træls når de ikk kan følge en og mener man skal vente osv. Har snakket med min læge om jeg ikk kunne osv af personlige grunde og dengang sagde han at de altid tjekker sædkvaliteten ved manden først da det er noget mere omfattende at tjekke os kvinder. Det var det jeg forstod på ham i hvert falde. Så måske det er første skridt??

Anmeld

22. februar 2011

Mellepige

regalprime skriver:

Først lige en  til dig. Og øv et træls besøg du har haft dig her. Det er så træls når de ikk kan følge en og mener man skal vente osv. Har snakket med min læge om jeg ikk kunne osv af personlige grunde og dengang sagde han at de altid tjekker sædkvaliteten ved manden først da det er noget mere omfattende at tjekke os kvinder. Det var det jeg forstod på ham i hvert falde. Så måske det er første skridt??

Tak for en .

Vi vil ha tjekket hans sæd kvalitet, hvis altså hans læge går med til det, ellers bliver jeg da helt mærkelig, hvis han også siger vi må vente 1 år endnu! Men det er da helt sikkert en skridt på vejen bare at komme til lægen. Jeg har været så nervøs for at hun ville sige nej, så har næsten ikke tørt at komme afsted, men jeg gjorde det, men fik alligevel et nej. Tak for dit svar

Anmeld

22. februar 2011

regalprime

1m1i1a skriver:

Tak for en .

Vi vil ha tjekket hans sæd kvalitet, hvis altså hans læge går med til det, ellers bliver jeg da helt mærkelig, hvis han også siger vi må vente 1 år endnu! Men det er da helt sikkert en skridt på vejen bare at komme til lægen. Jeg har været så nervøs for at hun ville sige nej, så har næsten ikke tørt at komme afsted, men jeg gjorde det, men fik alligevel et nej. Tak for dit svar

Men hvis det er det i ønsker jer skal de da ikk stoppe det, og slet ikk når i har prøvet i 13 mdr. Det forstår jeg ikk. Det kan også være det bare er fordi jeg har haft min læge hele livet så han kender mig efterhånden. Det skal dog siges at efter denne snak med lægen om at mands sæd sku tjekkes først gik der ca 2 mdr så var jeg gravid på P-PILLER. Det var bestemt ikk planlagt her

Anmeld

22. februar 2011

Mellepige

regalprime skriver:

Men hvis det er det i ønsker jer skal de da ikk stoppe det, og slet ikk når i har prøvet i 13 mdr. Det forstår jeg ikk. Det kan også være det bare er fordi jeg har haft min læge hele livet så han kender mig efterhånden. Det skal dog siges at efter denne snak med lægen om at mands sæd sku tjekkes først gik der ca 2 mdr så var jeg gravid på P-PILLER. Det var bestemt ikk planlagt her

Nej, jeg forstår det heller ikke. Tror det er vores alder der har spillet ind måske. Jeg er 20 og kæresten 21, men 1 år er jo 1 år, men hun sagde der skulle gå 2.

Det var da vildt!  - Så var der slet ikke grund til bekymring? og TILLYKKE!

Anmeld

22. februar 2011

smlmea

Tag og skift læge,i har krav på hjælp fra lægen,når i har prøvet i 12 måneder.

Med sådan en indstilling,kan det aldrig blive godt imellem lægen og jer.

Anmeld

22. februar 2011

regalprime

1m1i1a skriver:

Nej, jeg forstår det heller ikke. Tror det er vores alder der har spillet ind måske. Jeg er 20 og kæresten 21, men 1 år er jo 1 år, men hun sagde der skulle gå 2.

Det var da vildt!  - Så var der slet ikke grund til bekymring? og TILLYKKE!

Tja vil godt nok også skifte læge hvis det var mig

Nej slet ingen grund til bekymring kan man sige, men blev noget chokeret også fordi det ikk lige var meningen jo

Anmeld

22. februar 2011

Mellepige

regalprime skriver:

Tja vil godt nok også skifte læge hvis det var mig

Nej slet ingen grund til bekymring kan man sige, men blev noget chokeret også fordi det ikk lige var meningen jo

Ja, det bliver nok også sådan.

Hehe, ja det kan jeg forstå, også på p-piller! Kom ikke her da

Anmeld

22. februar 2011

Kay

kender flere der har haft samme problem som unge... at lægens personlige holdninger om at ungemennesker ikke bør få børn, gør at de ikke kan få hjælp... så ja skift læge... der er ingen grund til andet hvis i ønsker jer et barn og har prøvet så længe!!

Anmeld

22. februar 2011

Mellepige

Kay skriver:

kender flere der har haft samme problem som unge... at lægens personlige holdninger om at ungemennesker ikke bør få børn, gør at de ikke kan få hjælp... så ja skift læge... der er ingen grund til andet hvis i ønsker jer et barn og har prøvet så længe!!

Det er sku uretfærdigt! - og sådan burde det jo ikke være. Ja jeg syns også det er længe at vente og gå og være uviden.

Det bliver et lægeskift.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.