Build-a-Bear kanin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. februar 2011

Calliope

mamax3 skriver:

Hvis jeg må ville jeg gerne gi den til min venindes datter.. men ved ik hvad du siger??

For mig er det lige meget hvem der får den, bare den går til én som har brug for den.

Men synes lige Pia skal have budet først, da hun trods alt skrev først, at hvis der ikke var nogle herinde fra som sagde ja, ville hun gerne have den til en veninde.. 

Men vil hun ikke have den til veninden alligevel, så er den din venindes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Calliope

Pia. skriver:

Hvor er det sødt af dig ... Virkelig stor hjertet - håber der er en af pigerne her inde som kan bruge dit tilbud ... Hvis ikke din lille kanin finder sin rette ejer her inde, må du gerne skrive til mig. Jeg har en god veninde som er meget dårligt stillet ... Hun har været igennem en dum skilsmisse og står med to børn og en meget stor gæld, hvilket gør at alt indkomst kun lige slår til ... Knus Pia.

Hej Pia.

Jeg har ikke hørt fra nogle herinde fra, så er du stadig interesseret i at få kaninen til din veninde? 

Anmeld

27. februar 2011

mamax3

StinnaS skriver:

Hej Pia.

Jeg har ikke hørt fra nogle herinde fra, så er du stadig interesseret i at få kaninen til din veninde? 

er den væk...?

Anmeld

27. februar 2011

bullerbassen

StinnaS skriver:

Denne pige-kanin fra Build-a-Bear gives væk til en mor, som mangler en gave til sit barn, men bare ikke lige har vildt mange penge.. Jeg giver den altså ikke væk bare for at give den væk, men for at hjælpe én, der ikke har det største rådighedsbeløb.

Den har ligget på loftet, så trænger lige til en god luftning, men fejler intet. Den siger som en abe, hvis man trykker den på den ene arm.

Jeg giver den væk, da det var en gave til mig fra en eks-kæreste, så har ikke et behov for at beholde den, jeg havde faktisk glemt den lå i en kasse på loftet.

Selve bamsen skal der selvfølgelig ikke betales for, men portoen og kassen etc betaler modtageren, da jeg ikke ønsker at give noget væk som vil koste mig selv penge - så går pointen jo ligesom tabt.

Da bamsen er ret lang, er den nødt til at sendes som pakke (har undersøgt det) så det vil blive 100 kr alt inkl.

Stinna

Her er lidt billeder:

Hvis du ikke er kommet af med den , vil jeg også gerne aftage.

Så kan vores lille niece få den - hun ville blive sååååå glad

Anmeld

27. februar 2011

Calliope

mamax3 skriver:

er den væk...?

Hej Mamax..

Nej, den er ikke væk - jeg har ikke været hjemme i weekenden og siden jeg ikke har hørt fra Pia, må det vel gå til den næste i rækken, som jo er dig 

Anmeld

27. februar 2011

bullerbassen

StinnaS skriver:

Hej Mamax..

Nej, den er ikke væk - jeg har ikke været hjemme i weekenden og siden jeg ikke har hørt fra Pia, må det vel gå til den næste i rækken, som jo er dig 

hvis ikke hun vil - må du gerne tænke på mig

Anmeld

27. februar 2011

mamax3

StinnaS skriver:

Hej Mamax..

Meget gerne...

Anmeld

28. februar 2011

Calliope

mamax3 skriver:

Meget gerne...

Det lyder godt 

Send mig en privat besked, så jeg kan sende dig mine oplysninger, så du kan overføre de 100 kr og så sender jeg den så snart pengene er gået ind 

Anmeld

28. februar 2011

mamax3

StinnaS skriver:

Det lyder godt 

Send mig en privat besked, så jeg kan sende dig mine oplysninger, så du kan overføre de 100 kr og så sender jeg den så snart pengene er gået ind 

Done

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.