Eksperthjælp: Til Brahma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Jeannette Costantina Guariniello

"Til Brahma"

Hej Jeanette

Min kone (28) og jeg har prøvet at få barn lige siden vinteren 2009- uden held. Min kvalitet er "normal" (udtrykket fra min kones gynækolog ) og hun har endda fået foretaget en HSG for at sikre gennemgangen i æggeledere og er nu begyndt på akupunktur ( i dag hendes 3. gang )

Vi spiser fornuftigt, ryger/drikker ikke - dyrker motion og lever et meget lykkeligt liv sammen, spiser tillægs vitaminer men graviditeten vil ikke dukke op...

mit spørgsmål:

- Hvor mange gange tror du at man "behøver" for der "kunne" være held i sprøjten (som man nu siger )... ?

Er der andre ting vi kunne begynde på for at "presse på" ?

m.v.h.

Brahma

Jeannettes svar

Undskyld jeg først svare nu, men har været på vinterferie ;-)

Det er svært at sige hvor mange gange der skal til.......der er rigtige mange par som ikke "fejler" noget som har svært ved at blive gravide. Når der ikke er noget fysisk i vejen er det tit psyken der driller. Det er jo stressende at gå og vente og så sker der ikke noget. Jeg har haft piger i behandling hvor der har været "held i sprøjten" efter 5-6 behandlinger og andre hvor der er gået 4-5 måneder.

Det lyder jo som om I gør alt det rigtige så mit råd er at gøre de ting som I måske ikke kan gøre når der kommer et barn og så være tålmodige så skal det nok gå.

Kh

Jeannette

Jeannette arbejder som zoneterapeut i to forskellige klinikker på Østerbro. Her kan du/dit barn få behandling.

Se Jeanette’s hjemmeside på: www.perzona.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.