Tør ik få passet min prinsesse :/ Hjæælp mit liv:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Mor1012

Hej derude, Min prinsesse Emilie er 14 uger, 3 mdr godt og vel. Jeg vil Såååå gerne ud og spise med min bedre halvdel (manden) d 1 april på vores 2års dag. og ville egentlig også på cafe med ham bagefter og hygge evt.

Meeeeen, jeg kan simpelhen ikke forlade min emilie!! ingen passer hende som jeg gør, jeg frygter hun tager skade af en anden (min mor) skal passe hende. Min mor (andre folk) kan jo ikke se hvornår baby er træt, sulten, ked af det, sur, tilfreds, utilfreds Mv... så det ender helt sikkert i Overtræthed, Overmæthed og utilfreds baby!!!! og så vil jeg hellere blive hjemme de næste 10 år end at skal tænke på min pige ikke bliver passet godt nok.

andre der har det sådan ??? jeg vil bare sååå gerne ud med min mand, ( han tager Ofte ud med vennerne, og det Helt ok ) men jeg Kan bare ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

SHERO

Mit råd er, vent til du er klar til at få hende passet, og så bare nyd hende og udskyd aften med din mand, eller lave nogen hyggeligt der hjemme når hun sover.. Du vil alligevel ikke nyde at tage ud hvis du har det dårligt med at få hende passet...

Hvilket er HELT normalt, Elias blev først passet af andre da han var 10 mdr.. :-)

Anmeld

22. februar 2011

2babygirls

Emilie2010 skriver:

Hej derude, Min prinsesse Emilie er 14 uger, 3 mdr godt og vel. Jeg vil Såååå gerne ud og spise med min bedre halvdel (manden) d 1 april på vores 2års dag. og ville egentlig også på cafe med ham bagefter og hygge evt.

Meeeeen, jeg kan simpelhen ikke forlade min emilie!! ingen passer hende som jeg gør, jeg frygter hun tager skade af en anden (min mor) skal passe hende. Min mor (andre folk) kan jo ikke se hvornår baby er træt, sulten, ked af det, sur, tilfreds, utilfreds Mv... så det ender helt sikkert i Overtræthed, Overmæthed og utilfreds baby!!!! og så vil jeg hellere blive hjemme de næste 10 år end at skal tænke på min pige ikke bliver passet godt nok.

andre der har det sådan ??? jeg vil bare sååå gerne ud med min mand, ( han tager Ofte ud med vennerne, og det Helt ok ) men jeg Kan bare ikke

HAHAHAHAHA, kender det kun alt for godt...

Madeleine er snart 5mdr, d. 10 og hun har kun lige været kigget til af min søster mens vi pyntede op til barnedåben..

MEN skal jo til bryllup her i april, så der er der ingen vej udenom..

Men igen så glæder jeg mig også sindsygt til at hygge med martin og have en friaften.

Du må jo bare vente til du er mere klar!!!

Anmeld

22. februar 2011

Mor1012

Tullen85 skriver:

Mit råd er, vent til du er klar til at få hende passet, og så bare nyd hende og udskyd aften med din mand, eller lave nogen hyggeligt der hjemme når hun sover.. Du vil alligevel ikke nyde at tage ud hvis du har det dårligt med at få hende passet...

Hvilket er HELT normalt, Elias blev først passet af andre da han var 10 mdr.. :-)

<Ok  tak for hjælpen . kan være du har ret.. jeg ikke er klar

Anmeld

22. februar 2011

Clisolka

Ved hvordan du har det - jeg har heller ikke været uden for en dør uden at have Isabella med 

Jeg er slet slet ikke klar til at overlade hende til nogle endnu 

Anmeld

22. februar 2011

K&S

Hvis ikke du føler dig parat, så vent...!

Men jeg er helt sikker på, at din mor nok skal klare det super, du skal bare stole på at andre (din mor i dette tilfælde) kan passe ligeså godt på lillepigen, som dig selv...! Du har jo også været 3 måneder engang

Og jeg er helt sikker på, at både I, Emilie og mormor vil nyde tiden med hinanden  

Anton (6½ måned) har efterhånden været passet en del gange (også med overnatning) hos bedsteforældrene og han nyder det - han er jo i centrum, da de har sat hele dagen(e) af til KUN ham  og vi som forældre nyder at kunne pleje vores ægteskab  Vi har også sagt til bedsteforældrene, at de gerne selv må "ønske" at få Anton på besøg, det behøver ikke kun være, når vi har brug for det...!

"Det er skønt at elske sit barn, men det er også skønt at lade sit barn elske af andre end sig selv"

Katja

Anmeld

22. februar 2011

Mumto3

Enten vent til du er klar, eller alternativt gå ud og få brunch sammen med din kæreste en formiddag. Babyer er mest friske om formiddagen og hvis I er heldige kan du kombinere det med formiddagsluren, så hun sover det meste af tiden du er væk,

og så vil jeg også gerne lige give dig ret: Der er INGEN der passer dit barn som dig, det helt særlige ved dig er jo netop at du er MOR!

Anmeld

22. februar 2011

StineW

Emilie2010 skriver:

Ih jeg forstår dig så udemærket godt... Min Emma var faktisk 1½ år før hun blev passet ude. Og nøj det var hårdt.

Men så længe jeg ammede hende ( 10 mdr så sagde hun selv stop ) kunne det ikke lade sig gøre da hun SLET ikke ville tage flaske. Og efter de 10 mdr havde vi egentlig bare ikke brug for pasning.

Hun har så også altid været meget nem, så vi har bare taget hende med, hvor vi nu skulle hen. Og det er gået super.

Så vent du bare med god samvittighed, er man ikke klar, så er det bare sådan det er.

Knus Stine

Anmeld

22. februar 2011

SussieThyssen

Emilie2010 skriver:

Er man ikke parat, så er man ikke parat.
Der var ingen ud over farmand, der passede mine før de var ca 5 mdr...så træk du bare vejret roligt.
Men...du skal lige huske en ting...også at kunne give slip.
Børn er ikke så sarte som du tror og kan holde til en hel del.
Men du isolerer også dit barn, hvis du ikke begynder at øve dig på, at andre godt kan tilgodese dets behov.
Din mor har passet dig, og det har din svigermor og andre kvinder også, passet børn, mener jeg..og de fleste er nu altså sluppet godt om ved det.
Så du må øve dig på at kunne give slip.
Der kommer også en dag, hvor den lille vel skal i DP og den slags.
Og når/hvis du først får en til, så vil du også blive nødt til at dele opmærksomheden mellem dine børn.

Så nyd dit barn, men tænk over, at man ikke får børn for, at de skal limes fast til en, man får dem for at lade dem gå ud i livet og leve selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.