Nå, men 53.000 er da noget man lige har i baglommen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

214 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

CA

...OR NOT!! Ikke desto mindre er det det beløb norsk skat lige har sendt et girokort på

M arbejdede i norge i 2008, men han var ansat af et dansk firma og betalte derfor dansk skat. Så betalte dansk skat til norsk skat.

Nu sender norsk skat så et girokort og vi forstår absolut ingenting af det! 

Firmaet han var ansat af, gik konkurs og der var noget værre rod med hvem de så var ansat af og at firmaet startede op igen osv. Virkelig rodet historie, men der kom styr på det. Mon det er der den er gået noget galt med skatten så? Hmm... Eller mon det er norsk skat der har misforstået noget?? 

Da M ikke var norsk statsborge havde han selvfølgelig heller ikke et norsk cpr. nr. men nu har han lige pludselig fået et norsk cpr.nr. på brevene fra dem

Det er godt nok noget møg! Jeg håber det viser sig, at norsk skat har lavet en fejl og at M derfor slet ikke skal betale de 53.000. Men det kan desværre også være fordi vi ikke har været opmærksomme nok. Vi har ikke været så gode il at følge med i det med skat og selvangivelsen. Det var noget af det der skulle rettes op på...

SUK! Det er mange penge! Og penge vi ikke liige har lyst til at sende til norge når man nu går med en drøm om at købe hus - måske til sommer! Det kan vi vist godt skyde en hvid pil efter

...Nå, men det er vel nu man skal huske at penge ikke er alt og være glade for at vi har det godt og har hinanden?  

Jeg ved ikke hvorfor jeg lige skriver det her på baby.dk. Skulle lige ud med det et sted. M er rigtig træt af det og det er underligt at se sin altid glade overskudsmand i sådan et dårligt humør. Men jeg kan nu godt forstå ham. Det er virkelig træls! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.