Opdate på 'Venter på vagtlægen :(' .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

FrkLarsen

Ja, så har lægevagten været her, men synes sku ikke at det hjalp en dyt! 

Skulle give hende små måltider (30-65ml) en gang i timen over dagens lyse timer (hele dagen) og nusse godt om hende. 

Han lyttede hende på bryst, mave, nederste del af maven og tjekkede øre og mund. 

Hvis nogen skulle have overset mit andet indlæg så kan se ses her: 

https://www.baby.dk/debat/91825pi1/boern-01-aar/venter-paa-vagtlaegen-.aspx 

Nu vil en efterhånden meget træt mor snart hoppe i seng

Godnat til alle jer baby.dk'ere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Rockertand

Åh, det er altså ikke sjovt - min datter har også prøvet det, og jeg har altså valgt at være dybt upædagogisk og har givet hende kamillethe med sukker, for det har hun villet tage - hellere dét end slet ingenting.

Sov godt

Anmeld

22. februar 2011

Lone Jakobsen

Rockertand skriver:

Åh, det er altså ikke sjovt - min datter har også prøvet det, og jeg har altså valgt at være dybt upædagogisk og har givet hende kamillethe med sukker, for det har hun villet tage - hellere dét end slet ingenting.

Sov godt

det ville jeg også ha gjort. uden den mindste smule dårlig samvittighed.

Anmeld

22. februar 2011

Lone Jakobsen

ellers kan rynkeby saft, tilsat en lille smule salt, ofte vende processen. (1tsk. pr. liter)

Anmeld

22. februar 2011

KajaHH

Jeg brugte modermælkserstatning tilsat sukker, det fik min den lille til at tage noget til sig.

Fik af vide af sp at vi skulle prøve det,fordi han havde tabt sig meget og vi skulle ha noget i ham,for ellers ville hun ringe til lægen og få ham indlagt.

Men hun sagde også at vi ville nok aldrig høre andre sp sige det, og hvis hun blev spurgt så havde hun aldrig sagt det

Anmeld

24. februar 2011

Kruse90

årh håber snart at hun bliver rask skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.