Klinikker københavnsområdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

sus73

Jeg har besluttet mig for at prøve lykken et andet sted end på CFC. Jeg har kig på Gynækologisk Klinik Taastrup, hvor jeg kan vælge åben donor. Nogen der har erfaring med denne klinik - eller andre steder, de kan anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

dorthemus

Stork Klinik  Det havde jeg held med første gang

Men de scanner ikke der.

Anmeld

23. februar 2011

Vial

sus73 skriver:

Jeg har besluttet mig for at prøve lykken et andet sted end på CFC. Jeg har kig på Gynækologisk Klinik Taastrup, hvor jeg kan vælge åben donor. Nogen der har erfaring med denne klinik - eller andre steder, de kan anbefale?

Uh, tør jo dårlig anbefale igen. Gik det helt galt på CFC?

Trianglen i Hellerup skulle være et godt sted. Har jeg kun hørt godt om.

Anmeld

23. februar 2011

sus73

KaMa skriver:

Uh, tør jo dårlig anbefale igen. Gik det helt galt på CFC?

Trianglen i Hellerup skulle være et godt sted. Har jeg kun hørt godt om.

Jeg er endnu ikke sikker på om det er 100% at jeg ikke er blevet gravid her i sidste omgang, så venter lige og ser, inden jeg søger ny klinik.

Jeg synes der har været for meget de ikke har haft helt styr på hos CFC (måske det bare er mig, som har været enormt uheldig), og en kommentar fra en sygeplejerske sidst jeg blev insemineret har nok gjort udslaget at jeg vil finde et andet sted. Oveni det, har jeg det bedre med at prøve med åben donor, selvom det måske kan besværliggøre det hele lidt mere.

Anmeld

24. februar 2011

Vial

sus73 skriver:

Jeg er endnu ikke sikker på om det er 100% at jeg ikke er blevet gravid her i sidste omgang, så venter lige og ser, inden jeg søger ny klinik.

Jeg synes der har været for meget de ikke har haft helt styr på hos CFC (måske det bare er mig, som har været enormt uheldig), og en kommentar fra en sygeplejerske sidst jeg blev insemineret har nok gjort udslaget at jeg vil finde et andet sted. Oveni det, har jeg det bedre med at prøve med åben donor, selvom det måske kan besværliggøre det hele lidt mere.

Man skal i hvert fald føle sig tryg og mødt, når man er i den behandling, så kan godt forstå, at du søger nye græsgange.

Skal du ikke have hormonstimulering osv., så er der i hvert fald mulighed for at lade sig inseminere på en jordemoderklinik, hvor man så kan bruge åben donor. Det er i hvert fald værd at overveje, hvis du er ved at ændre holdning til donor.

Håber dog alligevel at der skulle være gevinst nu. Det er enormt opslidende at gå igennem de behandlinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.