Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger her en masse billeder af min lille dreng... han vokser helt vildt.. og bruger faktisk str. 74 nu..kun lidt i 68 han blev 4 måneder her i går... pyha som tiden går og begyndte mos for tre dage siden.. han sover desværre ikke igennem endnu! men har dog sovet 5 timer i træk... efter han har fået mos (om aftenen self) så håber det kommer til at gå fremad de sidste par nætter har det været vågen og ville have bryst om natten jeg kan ikke rigtigt få ham til at drikke af sutteflasken så han får af en kop! ud over det vil han stadig ikke have sut.. æv æv... men han virker dog mere interesseret i den nu end hidtil. Håber sådan han vil tage den da jeg ikke har lyst til at blive brugt som sut hver gang han skal sove.
Ud over det så er han bare den gladeste lille dreng og så ligner han sin søster helt vildt... har lige lagt to billeder på hvor han er sammen med storesøster og storebror
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Charmerende dreng
MaleneF skriver: Charmerende dreng
Tusind tak
Perl skriver: Ja som overskriften siger her en masse billeder af min lille dreng... han vokser helt vildt.. og bruger faktisk str. 74 nu..kun lidt i 68 han blev 4 måneder her i går... pyha som tiden går og begyndte mos for tre dage siden.. han sover desværre ikke igennem endnu! men har dog sovet 5 timer i træk... efter han har fået mos (om aftenen self) så håber det kommer til at gå fremad de sidste par nætter har det været vågen og ville have bryst om natten jeg kan ikke rigtigt få ham til at drikke af sutteflasken så han får af en kop! ud over det vil han stadig ikke have sut.. æv æv... men han virker dog mere interesseret i den nu end hidtil. Håber sådan han vil tage den da jeg ikke har lyst til at blive brugt som sut hver gang han skal sove. Ud over det så er han bare den gladeste lille dreng og så ligner han sin søster helt vildt... har lige lagt to billeder på hvor han er sammen med storesøster og storebror
Hold da kæft altså hvor er han bare en lækker unge......... Han ser ud til, at have SÅ meget personlighed - der er så mange træk i hans ansigt ... ihh altså hvor er du heldig
iiih tak hvor er du altså sød.. syntes jo også han er vildt lækker Men det synets alle forældre jo som regel om deres børn.. tusind tak for de søde ord
Din dreng er jo også for skøn!
Dejlige børn! Sikke brune øjne de har
Hvor vildt at han er så stor som kun 4 måneder!! Jeg løber straks op og finder stop knappen på Bimmeren der jo snart er 4 uger allerede... Og alt det Nilan kan! Altså holde hovedet, legetæppe osv...
Hvor ser han bare sød ud.. Men hold da op noget FLOT hår din søn har
Hvor er han skøn Laura brugte først str. 74 i tøj, da hun var 7 mdr.
DK skriver: Dejlige børn! Sikke brune øjne de har Hvor vildt at han er så stor som kun 4 måneder!! Jeg løber straks op og finder stop knappen på Bimmeren der jo snart er 4 uger allerede... Og alt det Nilan kan! Altså holde hovedet, legetæppe osv...
Tusind tak ja tiden går meget hurtigt...!!
4kløver skriver: Hvor ser han bare sød ud.. Men hold da op noget FLOT hår din søn har
Tak tak... det er fra hans far... hehe er spændt på om den lille får det også..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128