Masser møbler sælges, skal væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.633 visninger
31 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

MoarTNoah

Har en masse møbler der skal sælges da vi er flyttet.

sofa + bord + stol 1000,- Nypris 3175.

Bordet har nogen skrammer , men ingen dybe ridser. Sofaen er god men brugt, kunstlæderet er revnet hvor Numsen har siddet, og også på armlænet. men kun små revner, overhovedt ikke hul hele vejen igennem.

reolerne har vi ikke helt en pris for, regnede med 500 for det hele sammen, men hver for sig kan der også findes en rimelig pris. Hylden har to lamper bagved og lyser rigtig flot op. (har bare ikke lige noget billede af det) Nypris kendes ikke .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

morethanperfect

MoarTNoah skriver:

Har en masse møbler der skal sælges da vi er flyttet.

sofa + bord + stol 1000,- Nypris 3175.

Bordet har nogen skrammer , men ingen dybe ridser. Sofaen er god men brugt, kunstlæderet er revnet hvor Numsen har siddet, og også på armlænet. men kun små revner, overhovedt ikke hul hele vejen igennem.

reolerne har vi ikke helt en pris for, regnede med 500 for det hele sammen, men hver for sig kan der også findes en rimelig pris. Hylden har to lamper bagved og lyser rigtig flot op. (har bare ikke lige noget billede af det) Nypris kendes ikke .

Hvor skal den hentes ? Fejler sofaen noget ?

Anmeld

21. februar 2011

morethanperfect

morethanperfect skriver:

arr havde ik set hvad du havde skrevet .. hehe..

Anmeld

21. februar 2011

Millesmammi

hvor i landet står det ?

Anmeld

21. februar 2011

MoarTNoah

morethanperfect skriver:

Hvor skal hvad hentes? der er en masse ting i annoncen

Ja jeg har skrevet i annoncen hvad sofaen "fejler"

Anmeld

21. februar 2011

MoarTNoah

Millesmammi skriver:

hvor i landet står det ?

Lige nu står det i auning, men bliver flyttet til grenå, og hvis det ikke bliver solgt regner vi med at smide det til skrot..

Anmeld

21. februar 2011

morethanperfect

MoarTNoah skriver:

Hvor skal hvad hentes? der er en masse ting i annoncen

Ja jeg har skrevet i annoncen hvad sofaen "fejler"

armen jeg har det med bare at rulle ned til billederne og skrive halve spørgsmål Jeg mener hvor sofaen og stolen skal hentes , og hvad det koster

Anmeld

21. februar 2011

MoarTNoah

morethanperfect skriver:

armen jeg har det med bare at rulle ned til billederne og skrive halve spørgsmål Jeg mener hvor sofaen og stolen skal hentes , og hvad det koster

Jamen lige nu står det i Auning, men i løbet af ugen bliver det flyttet til grenå, men kan mugligvis godt stå i auning en uge mere.

Jamen vi vil gerne have 1000,- for det. vi har smidt bordet oveni fordi vi ikke kan bruge det mere, men hvis du ikke vil have det ryger det bare ud

Anmeld

21. februar 2011

morethanperfect

MoarTNoah skriver:

Jamen lige nu står det i Auning, men i løbet af ugen bliver det flyttet til grenå, men kan mugligvis godt stå i auning en uge mere.

Jamen vi vil gerne have 1000,- for det. vi har smidt bordet oveni fordi vi ikke kan bruge det mere, men hvis du ikke vil have det ryger det bare ud

Okay .. Bor på sydfyn så det aalt for langt væk , har heller ik bil . Øv , vi mangler ellers lige sådan en sofa

Anmeld

21. februar 2011

BellaCiinea

Stolen er bare ALT for LÆKKER!

Har kigget på den i Jysk, men sys bare den er møg dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.