Ih altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle i dejlige mennesker herinde!!

Har et spørgsmål vedr. navn. Min datter er blevet navngivet 5 uger efter hun blev født, da vi skulle lave et pas til hende skulle vi jo have hende navngivet. Men vi sidder idag 3½ mdr. efter og er rigtig træt af det nu, da vi mangler et af hendes far mellemnavn som vi helt vildt gerne vil have med.. Kan det laves om nu eller er det forsent.. Og hvis man kan, hvad kan/skal man så gøre??

Håber at i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen??

Anmeld

21. februar 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

Hej alle i dejlige mennesker herinde!!

Har et spørgsmål vedr. navn. Min datter er blevet navngivet 5 uger efter hun blev født, da vi skulle lave et pas til hende skulle vi jo have hende navngivet. Men vi sidder idag 3½ mdr. efter og er rigtig træt af det nu, da vi mangler et af hendes far mellemnavn som vi helt vildt gerne vil have med.. Kan det laves om nu eller er det forsent.. Og hvis man kan, hvad kan/skal man så gøre??

Håber at i kan hjælpe

Kan du ikke ringe til din kommune og/eller rette henvendelse til sognets præst - selvom I har fået hende navngivet uden kirkelig dåb... de kan med garanti fortælle dig hvad der er muligt og ikke muligt

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Kan du ikke ringe til din kommune og/eller rette henvendelse til sognets præst - selvom I har fået hende navngivet uden kirkelig dåb... de kan med garanti fortælle dig hvad der er muligt og ikke muligt

Tjo.. Det må jeg prøve så.. Vil gerne lige tilføje det sidste

Tak

Anmeld

21. februar 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

Tjo.. Det må jeg prøve så.. Vil gerne lige tilføje det sidste

Tak

Dét forstår jeg godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.