Svamp i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2008

Grynt

LOOOOOOL nu kommer futtoget...en til moar og en til søn, en til moar og en til søn :D

Guuud hvor er vi latterlige, men godt vi kan grine af vores egne dårlige humor ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

Loggidut

aj gynt...hvordan skovler du det ind ved dig selv...altså med ske....lol (?)

Anmeld

21. februar 2008

Grynt

kommer sgu da an på hvilken sprække vi snakker om ;)

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

ja...altså...nu må du jo ikke snakke med mad i munden...så den anden sprække....lååååål....aj gynt....nu er det ved at være for klamt :$

Anmeld

21. februar 2008

Monica

Hold da kæææft hvor er det bare sjovt...:D:D Min mand kigger helt uforstående... Og det kan godt være at han glor lidt hvis jeg tager A38èn med på lokom... Men ringer til doktor pille i morgen, så vener lige med futtog og frugmos... ;);) Ikke sikkert at han synes at æble/pæremos er sagen i dåsen - selv om det er økologisk... - for plat...:$

Mmmonica - Som ikke plejer at stamme - heller ikke når jeg skriver8D

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

manglede et r....så grynt
ja...altså...nu må du jo ikke snakke med mad i munden...så den anden sprække....lååååål....aj gynt....nu er det ved at være for klamt :$

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

harhhhh...så har vi igen splittet en fuldkommen normal mand ad....aj hvor er vi nasty...det er lang tid siden min mand gik i sort over de her piger....
og tænk på lørdag har han ikke tænkt sig at flygte...er det ikke for vildt!

knus fra sloggi...som godt kunne forstille sig hvor meget manden ville glo hvis jeg gik på badeværelset med maden under armen....nok er jeg klam...meeeeeeeen.....

8D
Hold da kæææft hvor er det bare sjovt...:D:D Min mand kigger helt uforstående... Og det kan godt være at han glor lidt hvis jeg tager A38èn med på lokom... Men ringer til doktor pille i morgen, så vener lige med futtog og frugmos... ;);) Ikke sikkert at han synes at æble/pæremos er sagen i dåsen - selv om det er økologisk... - for plat...:$

Mmmonica - Som ikke plejer at stamme - heller ikke når jeg skriver8D

Anmeld

21. februar 2008

Susan1978

Hej Monika

jeg lider desværre af samme dåse problem og det er først kommet efter jeg har fået børn.. skod

jeg bruger meget canesten.. og det kan fås på apoteket i håndkøb

du kan få en combi pakke med både salve og stikpille

du kan også få en stikpille 500mg som bare er rigtig god og virker ret hurtigt. Den bruger jeg. Har endda spurgt damen om man kan blive canesten resistent, men det ku hun sjovt nok i svare mig på. :))

Men prøv det.. har også selv prøvet flere kure fra lægen og de virker sgu ik.. :(

Held og lykke med dåsen..

Susan

Anmeld

24. februar 2008

linemus

Åh hold kæft, jeg sidder med tårer i øjnene af grin :)) Hvor er I griner! Tak for det - så kan jeg vist godt lukke for i dag og gå glad i seng :D

Knus Line - der endelig er ved at være opdateret efter 2 dage uden tid...

Anmeld

24. februar 2008

Nadi

Jeg har hørt at det er en god ide at bruge bomulds trusser, de skulle være forebyggende efter behandling. Har det fra en pålidelig kilde, min farmor :D

Held og lykke med understellet!

-Nadi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.