lykke stoppet med at trække vejeret da hun var en uge gammel og de vuderet (staves) at det var tætter på og at de var mere ind i sådan noget hun fik 16 blodprøver i hovedet ryk prøve var i gemmen alle mulig scanninger lå med overvågning og fik medecin i drop i 4 døgn og ja var igennem en helt masse hun havde noget linene da hun hun var 2 dage men sønderborg sagde det ikke var noget og sendt os bare hjem i tyskland sagde de det var en fejl og det har været galt fra fødslen da de regner med det var fostervand i hendes lunger eller gylp... de var noget usikker men da hun vendt sig på det medecin hun fik og at hun blev suget var de snart 100 på det var det...
de havde også to andre muligheder og det var gylp i lunger men den trod de ikke helt på eller begyndene vuggedød som de heller ikke trode på men det var muligheder de var ind om også...
vi fik en kanon god oplevelse ud af det da de virkelig tog os seriøs som vi ikke syntes sønderborg gjor vi blev tilbut at få overvågning med hjem til hende som hun så skulle ligge med til hun blev 1 år.
men efter lang snak med dem blev vi enig om at lykke havde det så godt og hun var jo total gemmenscannet for alt at vi nok ville blive skør af at få den med hjem da de reger på ingen ting og går i alarm
idag er lykke 1 ½ år og har det super hun er vildt bange for læger og går helt amok hvis de skal rør ved hende lige meget hvor syg hun er så ja de siger de ikke kan husk det tror jeg ikke på længer..
igennem de scanninger af havedet hun har været til har de så også fundet ud af min lille pige bruger begge hjerne halvdele på en gang i forhold til man normalt kun bruger den ene siden af gangen...
det var lige den korte af dem hvad der enlig sket det var en tur det gjord jeg havde sværet ved at binde mig i starten til hende da jeg var bange for vi skulle miste hende
idag har vi jo så lille kevin også som slet ikke har fejlet noget og det har været dejlig
kram en stolt mor til to vidunderlig unger
Anmeld