Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
glæder mig rigtig meget..
Håber at alt er som det skal være, og at vi kan se kønnet Tror også at jeg mærkede liv i lørdags, søndag og igen i dag... Men var lidt usikker for synes ikk det føltes som bobler, som jeg har hørt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pernille.23 skriver: glæder mig rigtig meget.. Håber at alt er som det skal være, og at vi kan se kønnet Tror også at jeg mærkede liv i lørdags, søndag og igen i dag... Men var lidt usikker for synes ikk det føltes som bobler, som jeg har hørt...
Spændende spændende for at alt er fint og i kan se alt det i gerne vil.
Kom gerne med en update bagefter synes det er så rart at høre fra jer der er lidt længere henne end jeg selv er
Spændende spændende... hvordan er det gået? Fortæl fortæl Skal selv på mandag og glæder mig siiiimpelthen så meget til at se det lille myr igen. Jeg mærkede liv for første gang i lørdags og jeg synes, som du heller ikke, at det føles som bobler. Jeg må erkende, at jeg faktisk mest synes det føledes som spark indefra Og som om den rodede rundt og lavede kolbøtter...
ja sådan synes jeg også det føltes
nu har vi så været oppe og blive scannet.. Og det gik jo rigtig godtAlt var som det skulle være, det hele var indenfor normalen, hun synes og at jeg havde haft rigtig fine tal fra nf scanningen.. 1:17252kønnet var hun ikk helt sikker på, men mente at der gemte sig en lille pige.. Så jeg har bestilt tid til en kønscanning på fredag.. For jeg vil jeg være helt sikker, inden jeg tager ud og shopper
for at alt går godt på mandag..
Ih hvor dejligt at høre. Tillykke med den pragtfulde scanning. Hvor lang tid tog det?
Stort tillykke Så blir det spændende at se om det er lyserødt du skal købe dig fattig i
Tillykke med scanningen
takker jo vi regner med at det er en pige.. men li for at være helt sikker... Jeg tror at vi var der inde 30-45 min...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128