I morgen går det løs - måske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

JonTri

Hej tøser... 

I dag sku jeg til endnu en CTG og skanning for fostervand. 

CTG gik fint - der er god bevægelse og hjertelyden var fin. Desværre var fostervandet yderligere reduceret - fra 5.8 til 3.4 - dog var flowet i navlesnoren fint - heldigvis!!!

I morgen skal jeg så møde til igangsættelse, med ballonkateter... hvis ikke de har alt for travlt. Så mere akut er det ikke. 

Er vildt spændt, men det er sgu som om virkeligheden rammer - og jeg kan ikke helt finde ud af om jeg glæder mig - eller frygter det lidt

Så det var en lille update herfra - klem Rikke - 40+0 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Mka

Uhh hvor bliver det spændende Håber du kommer til, det er så ærgeligt når man har sat sig op til at skulle igang, og så blive sendt hjem igen fordi de har travlt..

alt hvad jeg kan. Alt held og lykke her fra Og håber i har jeres skønne baby i armene snart

Anmeld

21. februar 2011

Marco2

Åhh hvor godt. Så sker der da snart noget

for en god fødsel og at det bliver imorgen 

AG

Anmeld

21. februar 2011

JonTri

Uhh håber også det bliver hurtigt og smertefrit - det sidste sker nok ikke... Bliver nok skuffet, hvis de ringer i morgen og siger, at det er udsat... skal være på FG kl 12.30

Anmeld

21. februar 2011

IAH

Nøj, hvor spændende! Selvfølgelig kommer det til at gå fint!

Knus og held og lykke..

Anmeld

22. februar 2011

Lulle25

Det er da spændende. Håber de har plads til dig så du har lille bebs i armene inden længe

Anmeld

22. februar 2011

Kit

Hep hep og masser af vestøv i din retning.

Anmeld

22. februar 2011

JonTri

Så ligger jeg her... Ku komme til to timer før tid - skønt! Har fået lagt ballonkateter, og ligger nu med 2 x 80 ml vand i livmoderen og livmoderhalsen... Det ska udvidde mig, så de kan ta vandet. Det gør nas... I intervaller... Kan pludselig godt huske smerten... Og så er det ikke engang slemt endnu... Hmm

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

rikkekrogh skriver:

Så ligger jeg her... Ku komme til to timer før tid - skønt! Har fået lagt ballonkateter, og ligger nu med 2 x 80 ml vand i livmoderen og livmoderhalsen... Det ska udvidde mig, så de kan ta vandet. Det gør nas... I intervaller... Kan pludselig godt huske smerten... Og så er det ikke engang slemt endnu... Hmm

Men det er den gode smerte jo

Håber du får en rigtig god og ukompliceret fødsel! 

Anmeld

22. februar 2011

piadas

Ih, hvor spændende! Jeg hepper og håber, det snart går i gang sådan for alvor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.