Er det et tegn, tror i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Sabina92

sweet skriver:

kan desværre ikke hjælpe så meget på det punkte da jeg ikke selv har prøvet at gå i fødsel... men var jo lige nysgerrig... kan være man lærte lidt inden det var ens egen tur :-)

Okay (: hehe. Håber da en er på vej ud sååå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

sweet

ved kun lidt fra min søster af.. hun har næsten lige fået en lille pige.. og hun sagde at tidligt om morgen lagde hun mærke til at der var rimelig mange plukveer med kort tid imellem og så nogle timer senere kom der en lille smule blod og så havde hun selvfølgelig lidt ondt jo.. og en time senere var hun kommet op på sygehuset og fandt ud af hun allerede var 6 cm åben..

Anmeld

21. februar 2011

K.Rehder

Sabina92 skriver:

igår nat blev jeg pludselig møg træt, falder normalt først i søvn ved 04-06 tiden om morgen..

jeg vågner så ved 10 tiden idag, står op og spiser og smider mig så i sengen igen.. derefter begynder jeg at få en murren i maven lidt smerte men heller ikke som sådan.. Så vil jeg lige hoppe i bad, men må derefter ind i sengen igen fordi jeg har ondt og er øm.. men de seneste 2 timer har jeg har skide ondt nede i højre side af maven, tæt på underligt??

Sender lige en MASSE ve-støv hvis det er.... Bliver spændende om det er bettemand der snart er på vej

(Send gerne lidt støv retur)

Anmeld

21. februar 2011

Sabina92

sweet skriver:

ved kun lidt fra min søster af.. hun har næsten lige fået en lille pige.. og hun sagde at tidligt om morgen lagde hun mærke til at der var rimelig mange plukveer med kort tid imellem og så nogle timer senere kom der en lille smule blod og så havde hun selvfølgelig lidt ondt jo.. og en time senere var hun kommet op på sygehuset og fandt ud af hun allerede var 6 cm åben..

Ihhh jeg håber håber håber..

Og så sker der sikkert ikke en skid hahha

Anmeld

21. februar 2011

sweet

hehe nej når du endelig tænker at nu er det vist ved at ske så forsvinder alle tegnene hehe...

ej sender en lille bøn til at du snart får lov til at bringe dit barn til verden :-)

Anmeld

21. februar 2011

Sabina92

Kloks Kone skriver:

Sender lige en MASSE ve-støv hvis det er.... Bliver spændende om det er bettemand der snart er på vej

(Send gerne lidt støv retur)

Joo tak  ((: sender retur. Håber vi mødes på gangen så

Anmeld

21. februar 2011

Sabina92

sweet skriver:

hehe nej når du endelig tænker at nu er det vist ved at ske så forsvinder alle tegnene hehe...

ej sender en lille bøn til at du snart får lov til at bringe dit barn til verden :-)

Nemlig, nu har det vært der hele dagen og så når jeg skriver herinde forsvinder det... Goooosh (:

- Har lige bagt en chokoladekage, så kan jeg trøstespise den

Anmeld

21. februar 2011

Turtles

Ville bare lige sige, at når du får veer så er du ikke i tvivl..
Ved godt at det siger alle, og det er meget svært at forholde sig til (sådan havde jeg det ihvertfald) Men jeg fandt ud af man er virkelig ikke i tvivl!!
Men hvis du er i tvivl så kontak Føde gangen de er rigtig søde og hjælpsomme..

Anmeld

21. februar 2011

Sabina92

Turtles skriver:

Ville bare lige sige, at når du får veer så er du ikke i tvivl..
Ved godt at det siger alle, og det er meget svært at forholde sig til (sådan havde jeg det ihvertfald) Men jeg fandt ud af man er virkelig ikke i tvivl!!
Men hvis du er i tvivl så kontak Føde gangen de er rigtig søde og hjælpsomme..

Ja det ved jeg godt ((:

- Men det kunne jo være et tegn på der måske snart sker noget

Anmeld

21. februar 2011

Turtles

Sabina92 skriver:

Ja det ved jeg godt ((:

- Men det kunne jo være et tegn på der måske snart sker noget

Åhh ja det kan du jo have ret i...

Jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.