Jebus! Jeg magter det ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

DK

Kan vi så få de gamle tilstande med uvidende børn og pli tilbage!

Jeg MAGTER ikke alle de spørgsmål! Jeg er for snerpet, og sippet og konservativ og rædselslagen.

Sidste nye skud fra hoften fra den åbenbart ikke naive 7 årige:

"Mor, ved du godt at Tine (klasselæreren red.) er kæreste med en pige, og at de BOR sammen!?"

øhhh...! Hvor VED de den slags fra. Altså jeg har intet imod homoseksuelle, men nu HAVDE vi jo lige afklaret hvordan man fik børn når man var kærester, og jeg er bare ikke klar til at skulle forklare yderligere facetter udi kærlighedens ransagelige veje (og det der med at "bolle" ikke mindst, for hvordan gør man lige det når der ikke er en far?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Sofia

Hihi jamen Kirstine da, hun har sørme også mange spørgsmål Mon ikke Mikkel kan redde dig, og finde en god "forklaring"

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Tihi, hvor er hun sød! 

Det kunne altså godt gå hen og blive en hel følgeton det her; jeg ville med sikkerhed - og glæde - følge med! 

Anmeld

22. februar 2011

PeruBaby

Ha, ha, ha... ja man får mange spørgsmål fra de "store" børn Her er jeg blevet spurgt af Jorges den yngste hvordan vi (hans far og jeg) kunne lave børn når vi ikke var gift endnu. De to ting hænger åbenbart helt og aldeles sammen i hans katolske verden... og jeg vidste ikke helt hvor detaljeret svaret til en 11 årig dreng  skulle være... men vi fik da talt det igennem i grove træk 

Anmeld

22. februar 2011

DK

He he he... jaa det er ikke nemt. Altså jeg husker simpelthen ikke at jeg selv stillede så mange spørgsmål!?! Men måske man også i dag bliver mere bombaderet med sex og den slags i medierne, end man gjorde da jeg var barn?

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

DK skriver:

He he he... jaa det er ikke nemt. Altså jeg husker simpelthen ikke at jeg selv stillede så mange spørgsmål!?! Men måske man også i dag bliver mere bombaderet med sex og den slags i medierne, end man gjorde da jeg var barn?

Jeg gjorde heller ikke Ditte... En eller anden dag var det bare gået op for en, hvordan det går til, og så var det ligesom det.... Det der med tissemand og tissekone var da stadig vildt pinligt - og sjovt, skægt, frækt og spændende - at sige, men det er ligesom om, det har taget en helt ny drejning... 

Anmeld

22. februar 2011

Lene76

hehe griner med alle de spørgsmål, det gør min datter på 6½ osse hehe  

Den værste var da min papdatter var 5-6 år (idag snart 11) sagde til mig, min mor kan ik få flere børn for hun får ik det røde mere..... hmmm måske lidt for meget info til en 5-6 år gammel pige  

Anmeld

23. februar 2011

Diana...

He he he alle de spørgsmål  Min klasselære i folkeskolen var også lesbisk og hun brugte en dag på at forklare os det hele også da de fik et barn sammen. Så det var bare super 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.