JA jeg går jo her (soooom I nok allerede HAR fornemmet) og venter på han gider dukke op og sige hej den kære Noah. Og så har jeg læst lidt og sidder nu og fundere lidt over den her famøse slimprop der er blevet snakket en del om.
Er det noget som ALTID går noget tid inden man føder og er det noget som man ALTID vil ligge mærke til?? Fordi jeg har igennem hele min graviditet har meget udflåd (beklager de mindre dejlige detaljer), har så haft nogle uger hvor jeg ikke synes det var heelt så slemt, men synes nu igen det har taget lidt til. Og det er ikke bare sådan noget tyndt noget.. det er sådan noget tykt gulligt/ hvidligt noget
Ikke at det lugter sådan ubehageligt (tænker svamp eller lignende) men altså... Skal man regne med at denne hersens slimprop bliver "skudt af" omkring den der uges tid før der sker noget? eller kan det godt ske EFTER man er begyndt at få veer???
Jeg har tidligere beskrevet min øget mængde plukveer der jo så lidt er gået i sig selv igen. Nu har jeg bare den har mens-murren i underlivet, flere gange om dagen og især om natten (blandet med lidt plukveer når jeg vender mig i sengen), Men er det ikke bare fordi det hele giver sig dernede og gær klar? Men altså kroppen kan jo vel gøre sig "klar" i mange uger? Det er vel ikke noget tegn på at der er noget igang?.... 
Arrrggghhh altså... Ja jeg spørger vel også lidt fordi min kære kæreste lige har meldt ud at han er blevet inviteret til København i morgen (Parken) for at se fodbold og ud og spise på god restaurent, alt betalt. Så han ringede hjem for at få "lov", hvilket jeg jo ligesom føler jeg ikke rigtig kan sige nej til. For der kan jo gå 3 uger endnu (!!!) før ham Noah dukker op og så er det da trælst for min kæreste at gå glip at sådan en oplevelse..... (men jeg har nu lige ringet til min Moaar og sagt om hun vil være back-up HVIS der nu lige pludselig skulle ske et eller andet og K ikke kan nå hjem) Men åhhh altså! Livet kan jo ikke gå i stå, mens man går her og venter de sidste uger! MEn omvendt kan jeg også bare mærke en stigende uro og nervøsitet over "ændringer i planerne" så som at han tager "helt" til København.... For så TAGER det jo heller ikke længere tid at komme tilbage til Herning altså. Og man siger jo at de fleste 1. gangsfødende tager MANGE timer fra første ve til vi rent faktisk føder. Men hvordan ville I have det med hvis jeres kæreste gerne ville til KBH her relativt tæt på T dag? Er det mig der bare lidt er en tudeprinsesse (for det føler jeg lidt jeg er! Jeg har det med at køre sådanne ting lidt op i en spids og det er der jo ikke nogen grund til!) 
Så 2 spørgsmål: 1) Slimproppen og 2) kæreste på dagsrejser over sundet.
Nogen råd/ kommentarer søde tøser? 
Anmeld