Hvilket monogram? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

twinny

TrineLærke skriver:

Okay

Skal have det ind i borddekorationen på en eller anden måde - og selvfølgelig på vores gæstebog

Men er endnu ikke helt sikker?

jaah... det tror jeg ville være meget fint.... jeg ville vælge det, hvis det var til mig....

Men smag og behag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Dorthe1986

Jeg stemmer også for billede nr 2 Men når du siger du er bange for at nr 1 bliver for vildt... så skulle du måske se på resten af jeres bryllup Altså bliver det et stille og roligt bryllup - altså med andre ord hvor vildt bliver resten af brylluppet

Anmeld

21. februar 2011

K&S

TrineLærke skriver:

Hej piger

Jeg skal vælge et monogram til vores bryllup og en sød kvinde fra bryllupsklar.dk har lavet et udvalg til mig - så vil gerne hører jeres mening

Jeg kan bedst lide nr. 2  

Anmeld

21. februar 2011

Mormilla

Kan bedst li nummer to. Synes at datoen er mere synlig der og at det er meget enkelt og flot..

Anmeld

21. februar 2011

Ann.

Dorthe1986 skriver:

Jeg stemmer også for billede nr 2 Men når du siger du er bange for at nr 1 bliver for vildt... så skulle du måske se på resten af jeres bryllup Altså bliver det et stille og roligt bryllup - altså med andre ord hvor vildt bliver resten af brylluppet

Ja det er også rigtigt

Det står helt klart imellem nr. 1 og nr. 2. Måske man kunne tone nr. 1 lidt ned, så det ikke virkede så vildt? Kan nemlig rigtig godt lide de hjerter der er bagved.

Anmeld

21. februar 2011

Ann.

Tak for alle jeres svar

Det er dejligt at hører jeres mening

Anmeld

21. februar 2011

Ann.

Baby-støv skriver:

jaah... det tror jeg ville være meget fint.... jeg ville vælge det, hvis det var til mig....

Men smag og behag...

Okay, tak for dine svar

Men giver da lige en bette update når jeg har bestemt mig og/eller fået rettet monogrammet til

Anmeld

21. februar 2011

SimoneL

Nr. 2 - da det er mest enkelt og derfor lettest at tyde

- og det er vi vist mange der synes!

Anmeld

21. februar 2011

Chillien

1 eller 6!!

Anmeld

21. februar 2011

Jakob'sMor

TrineLærke skriver:

Hej piger

Jeg skal vælge et monogram til vores bryllup og en sød kvinde fra bryllupsklar.dk har lavet et udvalg til mig - så vil gerne hører jeres mening

Synes billed 2 er helt vildt flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.