Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hi hi hi hun har forstået det hende Idun, selvfølgelig kan man da ikke lege diskofest med tændt lys.....! Hvor sjovt. Det må have været meget svært at holde masken.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: SHHHHHH....!!! 'diskofest' er jo først når hun bliver 30 år ca
SHHHHHH....!!! 'diskofest' er jo først når hun bliver 30 år ca
Hi hi hi, Sophie var til sin den første DISKOFEST for en lille måned siden, hvor var det sjovt Vi forældre skulle være i klubhuset og selve festen var i træningshuset ved siden af, så kom de over og kiggede til os en gang imellem, skulle nok lige sikre sig, at vi var der endnu Jeg blev aftenens underholdning.... for FIRE timer og bare sidde, det kan jeg sørme ikke, så jeg havde en lille kasse med kageværktøj med og så fik jeg ellers lavet et par babysneakers til en dåbskage Godt tidsfordriv.......
Dot D skriver: Hi hi hi, Sophie var til sin den første DISKOFEST for en lille måned siden, hvor var det sjovt Vi forældre skulle være i klubhuset og selve festen var i træningshuset ved siden af, så kom de over og kiggede til os en gang imellem, skulle nok lige sikre sig, at vi var der endnu Jeg blev aftenens underholdning.... for FIRE timer og bare sidde, det kan jeg sørme ikke, så jeg havde en lille kasse med kageværktøj med og så fik jeg ellers lavet et par babysneakers til en dåbskage Godt tidsfordriv.......
Zafir skriver: Jeg kan bare SÅÅÅ godt huske min første diskofest... og jeg KYSSEDE hele aftenen... Jeg var 11 og han var 10 og den FLOTTESTE dreng på fritidshjemmet og vi vandt appelsindansen og vandt en halv liter jolly cola hver Så det med diskofester, hvor der ikke er forældre... NIX.. hehe. Først når hun bliver 30... Sådan ca... hehe
Jeg kan bare SÅÅÅ godt huske min første diskofest... og jeg KYSSEDE hele aftenen... Jeg var 11 og han var 10 og den FLOTTESTE dreng på fritidshjemmet og vi vandt appelsindansen og vandt en halv liter jolly cola hver Så det med diskofester, hvor der ikke er forældre... NIX.. hehe. Først når hun bliver 30... Sådan ca... hehe
Forståeligt
Åhhh, Idun, du skønne!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128